Czerwcowa aktualizacja włosów: 111 cm

Czerwiec ucieszył mnie dwucentymetrowym przyrostem. (Wcierka Vianek działa! :)) Obecna długość to 111 cm, czyli do celu brakuje 1 cm. Mam nadzieję, że teraz w ramach złośliwego dowcipu włosy nie przestaną rosnąć, albo nie urosną 0.5 cm. Chciałabym za miesiąc świętować osiągnięcie wymarzonej długości. Chyba w lipcu będę co 3 dni mierzyła włosy ;)

Co ciekawe, na zdjęciach, zwłaszcza na drugim, koncówki wyglądają jakby już przekroczyły długość klasyczną, ale to tylko kwestia perspektywy. Na mokro albo naciągnięte są od niej 1 cm a na sucho, zwłaszcza przy falach po koczku, brakuje ładnych kilku centymetrów więcej.




Zdjęcia z lat 2010-2016 znajdują się w tym poście.

Komentarze

  1. Ja też na Twoim miejscu mierzyłabym włosy co trzy dni. :) Trzymam kciuki, aby jednak pojawił się ten centymetr!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy co jakiś czas zerkam na Twój blog a zerkam systematycznie bardzo motywujesz mnie do zapuszczania włosów. Nie tyle co Twoje włosy choć są piekne ale Twoja postawa, ile serca wkładasz w tą pielegnację i co najważniejsze jesteś temu wierna już tyle lat. Gratuluje. I ja zapuszczam choc ze skromnej długości

    OdpowiedzUsuń
  3. Henri a co będzie jak urosną do wymarzonej długości? Myślałaś może o oddaniu wlosów na Fundacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam tego w planach.

      Usuń
    2. Te pytania o fundacje sa juz nudne, pojawiaja sie na blogach dlugolosych co chwile...

      Usuń
  4. Długość zdecydowanie powala. :) Bardzo lubię Twojego bloga i cieszę się, że tak rzetelnie opisujesz całą pielęgnację i stan włosów - to się chwali! Nie spotkałam się jeszcze z tak solidnie prowadzonym blogiem - podziwiam i dziękuję za tyle przydatnych informacji, jakie tu umieszczasz. Pozdrawiam! :)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się przydaje :):)

      Usuń
  5. piękne włosy, trzymam kciuki za ten 1 cm ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak na razie marze chociaż o długości do talii :D Twoja długość jest imponująca, i na pewno ten 1cm przybędzie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak zaczynałam, to moim pierwszym celem też była talia i myślałam, że tam zostanę ;)

      Usuń
  7. Powodzenia na ostatniej prostej :) lub i falowanej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz