Kwietniowa aktualizacja włosów: 107.5 cm

Pomimo tego, że piłam Triphalę, przyrost włosów w kwietniu wyniósł tylko 0.5 cm. Być może to dlatego, że przez dużą część miesiąca ciągnęła się za mną choroba i organizm uznał, że warto się zająć zdrowiem a nie porostem włosów ;) W każdym razie, obecna długość to 107.5 cm a do celu zostało 4.5 cm.

Przez kwiecień brałam udział w akcji “30 dni fryzur” Torrin Paige i włosy, a zwłaszcza końcówki mocno to odczuły, czego się nie spodziewałam. Teraz dbam o końce wyjątkowo do sześcianu, na zdjęciach poniżej są nawet obciążone serum ze sporym dodatkiem oleju.

Mam już gotowy wpis z posumowaniem wyzwania, zdjęciami i przemyśleniami :) A póki co, kwietniowe zdjęcia:


Komentarze

  1. piękne długość. Wyglądają naprawdę świetnie! jestem ciekawa tej fryzurowej akcji:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) A ja się cieszę z Twoich nowych wpisów :)

      Usuń
  2. Wow, to twoje włosy potrafią błyszczec, a nie byc tylko spuszonym koszmarkiem? Jestem w SZOKU :) Ale takim pozytywnym;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro brałaś udział w takiej akcji, to ja poproszę o zdjęcia Twoich fryzur ^^
    ;*
    Włoski pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy są niesamowite, bardzo długie, naturalne, wręcz idealne. Jesteś inspirująca, a Twój blog i podejście do włosów są zupełnie inne niż na polskiej włosowej blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym :) Myślę, że włosy Henrietty są przede wszystkim naturalne - i dlatego takie piękne! :) To nie jakaś odrealniona gładka tafla rodem z instagrama.....włosy Henrietty są w 100% naturalne, a przez to tak wyjątkowo śliczne :)

      Usuń
  5. Włosy coraz to dłuższe. Niestety ja swoje musiałam skrócić o 5 cm jednak wzięłam sie za wcieranie wcierki i czekam na odrost. Codziennie prawie tutaj na bloga zaglądam i czekam na nowe wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wkrótce to twoje włosy będą dłuższe od Ciebie! ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech... kiedy moje podrosną chociażby do połowy pleców... ;P Poświęcenie przy Triphali pewnie trochę boli, ale pewnie faktycznie najpierw uzupełniła inne niedobory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ze triphala w inny sposob zdrowotnie sie odwdzieczy, jesli juz nie na wzrost :( wlosy juz super dlugie, swietny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mogłaby. Może mi chociaż cerę poprawiła? Albo wzmocniła mi charakter silną wolę? :D

      Usuń
    2. Przy tak długim zapuszczaniu silna wola jak najbardziej jest na szóstkę


      Usuń
  9. Włosy śliczne! Fryzur jestem niezmiernie ciekawa, taka długość to inna, niecodzienna bajka pod tym względem
    ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz