Leśny spacer: bardzo dużo zdjęć i animacja

W poprzednią sobotę wybrałam się do lasu szukać regularnej dawki natury :) Przy okazji poprosiłam Króla Małżonka o zdjęcia. Wyszło ich całe mnóstwo, wybrałam tutaj około dwudziestu, a z serii zdjęć z rozpuszczania koczka (bun drop :)) powstała animacja.

Pielęgnacja z tego momentu to szampon regenerujący EcoLab, maska Biovax Glamour Caviar i serum Biovax Bambus i Olej Avocado.

Wszystkie zdjęcia da się otworzyć w nowej karcie i powiększyć.


















Salutuję ;) Słońce mocno świeciło, a chciałam mieć ujęcie włosów z przodu. 


Tu podziwiam motylka, którego na zdjęciu nie widać :)


A na koniec animacja! :)

Komentarze

  1. Animacja super <3
    Ten bun drop też jest świetny, muszę spróbować zrobić go na sobie. :)
    Ale na 2 ostatnich zdjęciach włosy wydają mi się jakieś spuszone? Mniej wygładzone niż na pozostałych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczesane plus upał :)

      Usuń
    2. Tak myślałam! :) Jednak te temperatury ostatnie nie sluza ani skórze głowy ani włosom na długości. Ale powiem Ci, że zachwycił mnie Twój kolor na tych zdjęciach. Jeszcze to tło zielone... :D

      Usuń
  2. Przepiekne wlosy... ach....
    Mi jeszcze daleko daleko i nie wiem czy sie uda.
    Zapraszam do siebie. Bardzo lubie madre rady.
    www.kotowilk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz boski nagłówek bloga. Ten napis! <3

      Usuń
    2. Heh...dzieki. Ale musze o to jeszcze zadbac... narazie to taka mala popelinka.

      Usuń
  3. Piękne włosy i takie długie :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz