Włosowe zdjęcia z majówki

Moja majówka to oczywiście musiała być wieś i jezioro. A że świeciło słońce i nie wiało zbyt mocno, udało nam się zrobić przy okazji zdjęcia włosów :) Przy poprzednim myciu użyłam maski toskańskiej Planeta Organica.

Tuż po rozpuszczeniu z koczka włosy były gładkie – to połączony efekt i samego koczka i maski, w zasadzie gwarantowany po odpowiednich kosmetykach i pod warunkiem, że idę spać mając już suche włosy.


Później je roztrzepałam i przeczesałam palcami... (wystarczy że nieznacznie odchylę głowę i końcówki sięgają do mojej wymarzone długości, ależ się cieszę!) 


 ... i już nie były takie gładkie ;) To też u mnie typowe.
Na dwóch poniższych zdjęciach  dzięki słońcu widać dość wyraźnie (przynajmniej na moim monitorze) granicę koloru między włosami u nasady które urosły ostatnio i są bardziej brązowe a partiami od brody w dół, już wpadającymi w rudość od kilku lat słońca.





Jeszcze trochę i będę na nich siadała! Widok z góry...


... i z wysokości moich pleców ;) 


Z powrotem w koczku :)

Komentarze

  1. Faktycznie, widać różnicę w kolorze. :)
    Twoje włosy są prześliczne. Baaardzo się cieszę, że przestałaś wiązać je na noc w "prostującego" kucyka z kilku gumek. Długość również zachwyca. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie powinnam się przyznawać że nadal wiążę? ;) Dość długo robiłam koczka, ale zaczął mi ciagnąć skórę tak, że budziłam się w nocy przez ból. Wróciłam do kucyka, ale wiążę lżej a włosy już się tak nie odkształcają kiedy nie są bardzo suche :)

      Usuń
  2. Ale dłłługaśne :) Pięknie prezentują się zarówno rozpuszczone jak i w koczku, które wyraźnie mówi, że są w nim spięte włosy bardzo długie, albo bardzo gęste, gdyż koczek jest pokaźny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On tak różnie wychodzi ;) Ten akurat prawie zawsze spory (chyba, że mam obciążone włosy) ale na przykład mój kok-ślimak jest mniejszy :)

      Usuń
  3. Ale piękne! Zawsze najbardziej podobały mi się zdjęcia włosów na świeżym powietrzu, +100000 do atrakcyjności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je uwielbiam u innych oglądać! :) A i swoje lubię takie mieć. Jest świetna pogoda, będę się starała jak najwięcej robić :)

      Usuń
  4. Zdjęcia wśród mleczy(?) najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Ile ja bym dała za taką długość :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz niewiele krótsze! :) A jeśli się prostują na mokro pewnie są dłuższe od moich :)

      Usuń
  6. Nie mogę uwierzyć, jak szybko urosły, są zachwycające! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie one są piękne,zazdroszcze Ci dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Długość robi wrażenie! Zresztą kondycja włosów również! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Cię widzieć taką uśmiechniętą:D Włosy wyglądają świetnieeee!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ja bym chciała Twoją długość<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna długość włosów :D Jak dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna długość. I jakie gęste. :D Cudowne po prostu !:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz