Kwietniowa aktualizacja włosów: 95 cm

Przyrost w tym miesiącu to 1.5 cm, czyli włosy mają 95 cm. (Zostało 5 cm do mojego małego celu – 100 cm do końca roku – i 17 cm do ostatecznego celu.) Po 2.5 cm w marcu teraz spodziewałam się równie dobrego wyniku, ale Triphala w drugim miesiącu nie zadziałała tak spektakularnie. Jednak dobre i półtora centymetra :)

Przed zrobieniem zdjęcia umyłam włosy szamponem Vianek+Biolaven (10:12), nałożyłam maskę Biovax do włosów suchych i zniszczonych i serum L’Oreal Mythic Oil na końcówki. Tak jak w marcu, końcówki po serum się zawinęły od pierwszego koczka zrobionego po myciu i skręt trzymał aż do kolejnego mycia. Mythic Oil działa u mnie jak stylizator ;)



Kwiecień 2015, 81 cm, krótko po dużych cięciach:



Kwiecień 2014, 95.5 cm i fale w naturalnym stanie – nierozczesane po myciu. Długość bardzo podobna do obecnej:



Kwiecień 2013, 90.5 cm. Nie ma to jak zdjęcie do aktualizacji w małej czarnej ;)



Kwiecień 2012, 81 cm:


Kwiecień 2011, 80 cm:

Komentarze

  1. Pamiętam, jaki szok przeżyłam, jak przeczytałam, że Henri ścięła włosy i to aż tyle! :D Ale widać, że są piękne i lśniące, to była zdecydowanie dobra decyzja, a do tego baaardzo dużo urosły, gratulacje :) Sama ostatnio zastanawiam się nad większym cięciem (u mnie końce pamiętają rozjaśnianie... ech), ale z włosów za talię zostałoby mi może coś nieco za łopatki... chyba muszę do tego dojrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzewaj sobie powoli :) Inaczej można być na siebie złą i żałować. Mnie było przykro bardzo jak traciłam długość, ale jednocześnie jednak byłam w momencie cięcia gotowa, pewna i zdecydowana. Decyzja dojrzała :)

      Usuń
  2. No,najlepsza dlugosc i jakosc wlosow zeszloroczna. Moze kwestia ciecia? Czasem mysle tez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ze nie warto tak na sile zapuszczac, bo jakosc wlosow na tym traci,co widze tez po sobie :-(

      Usuń
    2. Ale mnie krótsze włosy nie dają takiej radości, i już :) Póki co nie czuję że zapuszczam na siłę, końcówki są w wystarczająco dobrej kondycji :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna metamorfoza włosów :) Aż się wierzyć nie chce, że jeszcze kilka lat temu końcówki były tak przerzedzone. Teraz Twoje włosy robią wrażenie WOW. Jesteś świetną motywacją, by dbać o włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają takie długie włosy. :) i niewygodne w dodatku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby każdy pisał swoje opinie w taki sposób ("nie podobają mi się" a nie "brzydkie są") to byłoby super :)
      Za to co do wygody... mi nie przeszkadzają :) Są momenty że czuję, że są długie, ale lubię to czuć :)

      Usuń
  5. piękne długie włosy! sama o takie walczę, ale u mnie najpierw muszę dojśc do ładu z wypadaniem włosów i ich osłabieniem, dlatego stosuję już 2 miesiąc kurację seboradinem :) na kolejne kosmetyki będę musiała poczekać o ile w ogóle, bo mój szamponik sprawuje się świetnie, a widziałam ze mają też balsamy i lotiony więc może i je dokupię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz