Piramida pielęgnacji włosów: luty 2016

Niedawno opisałam Wam dokładnie moją pielęgnację włosów, a już wcześniej przypomniałyście mi, że mogłabym zaktualizować piramidę. Pierwsza wersja pojawiła się w listopadzie 2013. Oto aktualna! :)


Ta piramida jest tak prosta, że widzę teraz ile elementów zniknęło z mojej pielęgnacji: półprodukty, płukanki, odżywki b/s, suszarka, oczyszczanie siarczanami... Jeżeli coś jest niejasne i nie znajdziecie podpowiedzi w poście o pielęgnacji, śmiało pytajcie :) Starałam się stworzyć oba te posty tak, żeby się uzupełniały i obrazowały całość pielęgnacji.

Komentarze

  1. Nie mam swojej piramidy chodź od zawsze planuję taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też zrobiłam taką piramidę u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, moja wyglądałaby prawie identycznie :) Z tą różnicą że szczotkowanie odbywa się codziennie, tak jak masaż skalpu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję twój blog od dłuższego czasu i zwrot akcji w pielegnacji był zaskakujący. Świetnie że znalazłaś sposób na swoje włosy! U mnie taka piramida byłaby podobna, co za dużo to nie zdrowo, a i zbyt leniwa jestem żeby jakieś cuda z włosami wyprawiać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem leniwa, wiec minimalizm gora!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Henri, odkryłam u siebie, że to, co uważałam za ŁZS, to w rzeczywistości uczulenie na jakiś składnik delikatnych szamponów (jeszcze sprawdzam czy na Cocamidopropyl Betaine czy Lauryl Glucoside; objawy nasilają się lub słabną wraz ze stężeniem, np Facelle Aloes robi mi hardkor na głowie). Może u Ciebie jest podobnie, dlatego podrzucam pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  8. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz