Styczniowa aktualizacja włosów: 91 cm

Hurra! Odzyskałam długość do bioder z centymetrowym zapasem. Włosy mają 91 cm, od końca grudnia urosły więc o 2 cm. Do celu zostało 21 cm. Używałam sprayu szungitowego Fratti, to był jego drugi miesiąc. W grudniu przyrost wyniósł 0.5 cm, mam więc jeden kiepski i jeden ponadprzeciętny wynik, szungit musi dostać kolejne cztery tygodnie żebym mogła zdecydować czy działa, czy jednak nie.

W styczniu udało mi się zrealizować obie rzeczy o których pisałam w poście o spojrzeniu na własne włosy. Nie zerkam na nie przy użyciu dwóch luster, nie przejmuję się ich stanem w danej chwili (tym, czy dziś są suche czy nie. Jeśli są, trudno, tak wyszło, po następnym myciu będzie lepiej.), długością (bo raczej trudno jest zobaczyć czy wyczuć 1-2 cm różnicy, wiele razy bywało już tak, że kiedy czułam, że urosły, miara pokazywała 0.5 cm a kiedy wydawało mi się, że długości nie przybyło, zyskiwałam ponadprzeciętny przyrost) i tym, czy pojawiają się przerzedzenia, bo się nie pojawiają i nie chcę panikować widząc końcówki jedynie wyglądające na rzadkie (a nie będące takimi), w rzeczywistości obciążone danego dnia nieplanowanym nadmiarem serum. W ten sposób jest dużo lżej :)

Czas na zdjęcia. Tegoroczne zostało zrobione po użyciu miodowej maski Seri. Chyba powinno nosić tytuł "Ciemno wszędzie, głucho wszędzie," ale cóż poradzić, taki ponury, mglisty tydzień ;)


Porównanie z poprzednimi latami.

Styczeń 2015, 100.5 cm.



Styczeń 2014. 92.5 cm.


Styczeń 2013. 88.5 cm. Moja pierwsza aktualizacja na blogu :) W oryginalnym wpisie zamieściłam zdjęcie z filtrem, tu wstawiam wersję bez niego. 


Styczeń 201284.5 cm. Zdjęcie zrobione z lampą po rozpuszczeniu włosów z warkocza przypadkowo ukazało ilość starych końców do ścięcia. 


Styczeń 2011. 75 cm. Zdjęcie również robione z lampą.


Komentarze

  1. Wow, widać różnicę w ciągu tych kilku lat.
    Zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać ogromną różnicę w stanie twoich włosów kiedyś a teraz. Teraz Twoje włosy widać że są zdrowe i gęste na końcach. Gratuluję efektu i mam nadzieję, że za kilka lat ja również taki osiągnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że stan włosów bardzo się poprawił! :D Gratuluję i zazdroszczę zarazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica jest ogromna! Sama mam włosy do połowy pleców i marzą mi się dłuższe ale nic na nie nie działa, nie rosną, stoją w miejscu... Ostatnio nawet miałam ochotę ściąć je powyżej ramion, całe szczęście mi minęło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale teraz wyglądają! I jak ładnie układają się na koncach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne :) i przede wszystkim takie długie

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się pofalowały, to efekt po koczku czy po czymś innym? Marzy mi się taki efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po koczku :) Zwykły ślimak na czubku głowy spięty klamrami.

      Usuń
  8. Jak mi się podobają takie długie włosy i fale. Twoje włosy wyglądają coraz lepiej. Moje niestety przestały być podatne na układanie i wyglądają jak wyprostowane prostownicą, ale cóż zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Arwena z jaśniejszymi włosami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadam z krzesła z radości z porównania <3 :)

      Usuń
  10. Widać piękny progres, który udało Ci się osiągnąć przez te wszystkie lata :) Cudowne masz teraz włoski! Najbardziej podobają mi się właśnie te z ostatniej aktualizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ladne wlosy ale skad bierzesz te dziwne swetry i bluzkk? z szafy babci?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zmiana widoczna na przestrzeni lat. Długość robi wrażenie. Bardzo podobają mi się również te fale, które teraz masz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ale pięknie Ci się ułożyły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co powiedzieć, każde aktualizacje oglądam rozdziawioną szczęką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wygladaja i bardzo szybko odrastaja :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zmiana! Włosy wyglądają coraz lepiej! A jakie długie, tylko pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz