Grudniowa aktualizacja długości: 89 cm

Tradycyjnie w związku ze świątecznymi wyjazdami zdjęcia do grudniowej aktualizacji zarobiłam wcześniej. Ale niewiele, jakiś tydzień temu. Zazwyczaj robię zdjęcie i pomiar 25 dnia miesiąca lub później, celuję w ostatni tydzień. Nie czekam do ostatniego dnia bo mogę wtedy nie mieć czasu albo okazji do zrobienia zdjęcia. Po przygotowaniu podsumowania miesiąca zmieniam zestaw kosmetyków na ten, który wybrałam na kolejny miesiąc. A że niemal zawsze dzieje się to w którymś dniu ostatniego tygodnia miesiąca, mierzę przyrost zawsze z około trzydziestu dni. Tyle, że nie od 1 do 30 a od 26 do 25. Także wcierki i inne przyspieszacze porostu mają zawsze pełen miesiąc na wykazanie się ;)


Po wstępie technicznym czas na faktyczne podsumowanie. W grudniu włosy urosły 0.5 cm, czyli mają 89 cm. Używałam wcierki Fratti z szungitem.


Zdjęcia z poprzednich lat:



Grudzień 2013, 92 cm, zdjęcie z lampą:


Grudzień 2012, 86.5 cm:


Grudzień 2011, 82 cm, zdjęcie z lampą:


Grudzień 2010, 74 cm:

Komentarze

  1. Jaka różnica! Szczególnie jeśli chodzi o końcówki !

    OdpowiedzUsuń
  2. No różnica między 2015 a resztą jest niesamowita, pięknie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę długości, piękne masz włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają świetnie i rzeczywiście widać sporą różnicę w porównaniu do wcześniejszych lat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2014 był straszny :( Momenty najcięższej pielęgnacji. To już nawet we wcześniejszych latach było lepiej!

      Usuń
  5. Różnica jest znaczna. :) Moje też słabo rosną. Co prawda niczego nie wcieram, ale mam wrażenie, że totalnie się zatrzymały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba po ostatnich 2 dobrych miesiącach doczekałam się przerwy :D

      Usuń
  6. Porównanie szczególnie z rokiem 2014 robi duże wrażenie :) Może za rok w grudniu będziesz już miała swoją wymarzoną długość, czego Ci oczywiście życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To by było, dosłownie, cudowne! :) 2 cm przyrostu na miesiąc i brak konieczności podcięć – marzenie! <3

      Usuń
    2. Haha, marzenia się spełniają ;)

      Usuń
  7. Kochana Szczesliwego Nowego Roku, by wloski ladnie sie chowaly i by rok byl zdrowy i lepszy niz poprzedni!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz