Październikowa aktualizacja długości i podcięcie

Nadszedł moment podcięcia końcówek, po siedmiu miesiącach od poprzedniego. W związku ze złożonością procesu decyzyjnego i ilością przemyśleń, podcięcie dostanie swój własny post ;) Póki co jest zdjęcie włosów już po podcięciu.

W październiku włosy urosły aż o 2 cm. Zużywam resztki: zmieszałam kofeinę farmaceutyczną z serum na porost włosów Babuszki Agafii i dostałam 200% standardowego przyrostu. Przed podcięciem było więc 89 cm, podcięłam 3 cm (chciałam mniej, ale źle oceniłam długość), zostało 86 cm. 

Zdjęcie po podcięciu:



Tak się złożyło, że zdjęć z poprzednich październików jeszcze nie zebrałam w jednym poście we wcześniejszych latach. Oto one:



Październik 201395.5 cm, pierwsze zdjęcie bez lampy, drugie z lampą. Wstążka zaznacza kość ogonową. Końcówki są przeciążone olejem, ups.



Październik 2012, 84.5 cm. Widać przerzedzenia starych końcówek pamiętających suszarkę i prostownicę. Do tego włosy były pogniecione po warkoczu. Wstążka zaznacza linię bioder.


Październik 2011, 82 cm. Wstążka zaznacza linię bioder.


Październik 2010, 72.5 cm. Zdjęcie jest niewyraźne, z lampą. Wstążka zaznacza talię.

Komentarze

  1. Już są prawie długie, i ciągle w dobrej formie ! : )
    Też zabieram się za podcięcie 3 cm, ale ja podcinałam ostatnio pod koniec czerwca. A tak swoją drogą to jaka jest Twoja wymarzona długość? Kiedyś do kolan, a teraz?

    Ja chcę do bioder : ))

    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz chcę do długości klasycznej, czyli za pośladki. Z kolan dawno zrezygnowałam, bo coś mi się wydaje, że włosów dluższych niż ręce nie ogarnę :)

      Usuń
  2. Ale szybko Ci rosną :) A niedawno były sporo krótsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że coraz ładniejsze te Twoje włosy! :D Na tym zdjęciu wyglądają wprost zjawiskowo, na miękkie, gładkie, puszyste i dociążone. Pięknie.
    Ja też muszę podciąć i odświeżyć nieco cieniowanie. :) Mam nadzieję, że jutro mi się uda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy. Zazdroszczę skrętu - ja mam długie włosy ale niestety kręcić się nie chcą za nic - wałki, termoloki, papiloty, nawet lokówka - nic nie działa. Loczek jest przez chwilę, a potem klap i prosty strąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie za to są gładkie :) Ja tam kiedyś intensywnie marzyłam o tafli prostych włosów. Teraz mniej, ale u innych nadal podziwiam. Wiem, że to są też problemy. Właśnie brak skrętu, oklapnięcie u nasady... ale ta gładkość! :)

      Usuń
  5. piekne :) podciecie w marcu to byla chyba Twoja najlepsza wlosowa decyzja ever, od tej pory jest juz zawsze och i ac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto by pomyślał! :) Sama jestem zdziwiona, jest 100 razy lepiej niż myślałam że będzie. I z włosami i z nastawianiem.

      Usuń
  6. 100cm to mój cel, piękna długość <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, długość wymarzona, a nadal zapuszczasz. Podziwiam Twoje geny, że się udaje :D
    I zapraszam na rozdanie do mnie - niektóre produkty są "do zakochania" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. My suggestion please correct the language that you use for the language you are using is too difficult to be understoodSuplemen Herbal Agar Mani Tidak Cepat Keluar

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz