Zdjęcia z wieczornego spaceru

Wiem, że niedawno pojawił się podobny post (KLIK), ale staram się korzystać z pogody i wolnego czasu. Później trudniej będzie robić zdjęcia, więc póki mogę podrzucam Wam jeszcze kilka :)

Były robione kilkanaście dni temu, już po zachodzie słońca, bo tylko wtedy temperatura była znośna. Ja jestem ciepłolubna, owszem, jednakowoż są pewne granice ;) Przed wyjściem wyszczotkowałam włosy szczotką Olivia Garden Superme Combo, na zdjęciach są po kilkudziesięciu minutach w koczku, już nieco wygładzone.








Komentarze

  1. Pięknie się układają :) Czasem zazdroszczę falującym się włosom takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie bardzo wypiękniały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę gęstości (albo grubości) i długości :)
    Od jakiegoś czasu nie wstawiasz zdjęć włosów mocno pofalowanych. Nie lubisz ich tak wystylizowanych? Pytam, bo w takich wydaniu Twoje włosy wyglądają najlepiej. Wdają się wtedy gładsze/śliskie i nie widać, że mają wyższą porowatość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak chyba pół na pół u mnie jest :) Średniogrube i średnio gęste :)
      Fale mi nie przeszkadzają. Wolę swoje włosy w prostej wersji, ale to nie tak, że fal nie lubię. Ale nie ma ich, bo przestałam używać protein. Wysuszały i to przeważało dobrą stronę czyli podkreślenie fal.

      Usuń
    2. Sama mam naturalnie wysokoporowate i wiem jak im ciężko dogodzić.

      Usuń
  4. swietnie wygladaja :) ile razy ja juz mialam ta Olivie w koszyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie 4 od góry - cudo!!! <3 Widać gęstość i blask <3

    OdpowiedzUsuń
  6. It is reality a nice and useful piece of info. I am satisfied that you simply shared this useful info. See more Buy Babor HSR

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowne i zadbane włosy a ta długość jest mega. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam o siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz