Sierpniowa aktualizacja długości: 86 cm

Jestem zadowolona z sierpniowego przyrostu. 1.5 cm to może niedużo ponad normę, ale zawsze to coś więcej niż 1 cm :) Czyli włosy mają 86 cm. Zdjęciowa pielęgnacja to olej Alterra Brzoza i Pomarańcza nałożony na sucho, zmyty maską Serical al Latte, plus oczywiście szampon – Natura Siberica Ochrona i Odżywienie, serum – Marion 7 efektów, kuracja z olejkiem arganowym, i wcierka – Domowe Receptury, Witaminy na porost włosów. Ciekawe czy to od niej dostałam pół centymetra w prezencie ;)

Gwóźdź programu, zdjęcia! Tym razem udało mi się zrobić je na zewnątrz. To zawsze miła odmiana :)




I poprzednie lata.

Sierpień 2014, 99.5 cm. Dobiłam wtedy do kości ogonowej z półcentymetrowym zapasem, ale był to też czas bardzo ciężkiej pielęgnacji, która – paradoksalnie – sprawiała, że włosy były suche i lekkie.


Sierpień 2013, 95.5 cm. To było lato ziół – cassii i odżywki Fitomed z henną – i zbyt wielu eksperymentów. Czyli lato przesuszenia. Ale wtedy nawet w najlepszych momentach włosy nie wyglądały wiele lepiej. Za to oświetlenie jest bardzo podobne do tego z tegorocznych zdjęć co świetnie pokazuje różnicę w stanie i wyglądzie włosów.


Sierpień 2012. 85 cm, długość najbardziej zbliżona do obecnej. 


Sierpień 2011. 83 cm i suche końcówki, dodatkowo spuszone po warkoczu. Niestety fale z warkocza dają u mnie kiepski efekt, nawet teraz.


Sierpień 2010. 72.5 cm. Od wtedy do 2011 zyskałam sporo, bo jeszcze nie podcinałam włosów tak mocno, nie ścinałam co kwartał całego lub prawie całego przyrostu.



Komentarze

  1. piękne te pierwsze 3 zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie podciecie dobrze im zrobiło, wyglądają o niebo lepiej w porównaniu z poprzednimi latami :) jak to możliwe, że różnica między sierpniem 2010 i 2011 jest tak wielka? Bardzo dużo wtedy urosły, jak to zrobiłaś? Ja od dwóch lat walczę o przyrost z długości do ramion i włosy rosną bardzo powoli nie dobiłam nawet do paska od stanika :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało obcinałam jeszcze wtedy. A w kolejnych latach obcinałam prawie wszystko co urosło, dlatego długości prawie nie przybywało chociaż włosy rosną mi średnio 1.5 cm na miesiąc.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Możesz mi coś polecić na puszącą się wierzchnią warstwę włosów? Próbowałam dociążać kroplą oleju po myciu ale niewiele to daje...

      Usuń
    2. A sciśnięcie w koczku nie pomaga?

      Usuń
  4. Jestem pewna, że z tak świetna kondycją włosów centymetry będą przybywać błyskawicznie :) Wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w końcu będzie konkretne i faktyczne zapuszczanie :)

      Usuń
  5. Piękne i lśniące! I cudnie się układają.

    A ja parę dni temu się przemogłam i ścięłam w końcu jakieś 7 cm tych rzadkich piór z końców. Bolało jak nie wiem bo wiedziałam, że obcinam zdrowe włosy :( ale wyglądały strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. różnica jest po prostu ooooogromna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica jest naprawdę znacząca. Wydaje mi się też, że kolor obecnie uległ również zmianie? :)

    Ja ostatnio nie myłam włosów z 10 dni (nie pytaj...) i wczoraj w końcu to zrobiłam. Czy muszę mówić, że nie były zadowolone...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy wyglądają fenomenalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają!! I jak bardzo się zmieniły przez te kilka lat!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity postęp w stanie i wyglądzie włosów! Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne, też zmywam ten olej Sericalem;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skądś znam efekty ciężkiej pielęgnacji... ;)
    Dla mnie, masz teraz idealne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia. w porównaniu z poprzednimi latami - inne włosy! błyszczące, zdrowe, po prostu piękne :) i cudowne złote refleksy w słońcu :)
    pozdrawiam :) rudy lis

    OdpowiedzUsuń
  14. Te porównania z poprzednimi latami są świetne - dopiero dzięki nim widać jak ważna jest systematyczność i jak rewelacyjne efekty przynosi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka wspaniała przemiana, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają na słońcu, gładkie i błyszczące...a długości zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale sie zmieniły! Warto było o nie zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowita roznica w porownaniu do poprzednich lat. I jakie znow dlugie! Wygladaja bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładnie teraz wyglądają, długość idealna :)
    u mnie warkocz też jest winowajcą okropnego puchu i odkształceń, dlatego też na noc związuję włosy w kucyk na bok, inaczej obudziłabym się z istnym sianem na głowie. zastanawiam się, czy końcówki na tym bardzo cierpią, jeśli codziennie wcieram w nie serum silikonowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Przy codziennym zabezpieczaniu nie powinny aż tak cierpieć. Pewnie jakoś to na nie wpływa ale skoro innego wyjścia nie ma to ważne, żebyś znalazła dobre miejsce między dbaniem o stan końcówek a tym jak całość wygląda po danej fryzurze do spania.

      Usuń
  21. Niesamowita rowznica w stosunku do poprzednich lat :)! Teraz prezentuja sie idealnei :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy one już są do bioder? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze 4 cm :) Biodra to u mnie równa dziewięćdziesiątka :)

      Usuń
  23. To niesamowite, że w końcu znalazłam swoją włosową siostrę! Dbam o włosy od dawna, zanim zaczęłam świadomą pielęgnację nigdy nie farbowalam wlosow, nie prostowalam, zawsze uzywalam jakichś masek (więc nie miały prawa być zniszczone) a jednak wyglądały na wiecznie przesuszone, sztywne, kruche, matowe, spuszone, przerzedzone na końcach. Po umyciu wyglądały jak jeden wielki puch, a dopiero po związaniu i pójściu spać rano wyglądały na gładsze. Nadal mam problem z puchem po umyciu ale jest zdecydowanie lepiej gdy dwóch lat olejuję i uprościłam pielęgnację! Mam włosy do talii, wysoko porowate, identycznego koloru jak twoje, identycznej faktury. Ciekawe jest to, że także mieszkam w Toruniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę! Zawsze powtarzam w takich sytuacjach, że wydawało mi się że mam taki popularny typ włosów, a wcale nie. Niełatwo znaleźć włosową siostrę :)
      Toruń! Zbiera się nad coraz więcej! :)

      Usuń
  24. I am satisfied that you simply shared this useful info. See more Buy GK Conditioner

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz