Czerwcowa aktualizacja długości: 83 cm

Pierwszy miesiąc z serum drożdżowym Ecolab to rozczarowanie, bo przyrost wyniósł tylko 0.5 cm, obecna długość to 83 cm. W kwestii stanu włosów: majowe szaleństwo minęło, ale w czerwcu włosy ucierpiały przez kilkukrotne przeproteinowanie – puch widać jeszcze na zdjęciu. Więcej szczegółów niedługo, w podsumowaniu pielęgnacji :)


Za to pierwszy raz od kilku lat pomimo przełomu pór roku nie podcięłam końcówek. Nie muszę! :) Od ostatniego cięcia minęły mniej więcej trzy miesiące a końce są wciąż w świetnym stanie. Nie są już idealnie równe ale to dlatego, że włosy rosną a nie dlatego, że się wykruszają. Duże cięcie to była najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć.

Poprzednie lata:

Czerwiec 2014: 96 cm. Związałam wilgotne włosy i to był duży błąd ale nawet bez tego nie było dobrze. (wpis)


Czerwiec 2013: 91.5 cm. Tu też widać jak rzadkie były końcówki. (wpis)


Czerwiec 2012: 81.5 cm


Czerwiec 2011: 81 cm


Czerwiec 2010: 71 cm


W lipcu będę pracowała nad przywróceniem nawilżenia... i liczyła na większy przyrost ;)
Jak się miały Wasze włosy w czerwcu? :)

Komentarze

  1. Ale długie masz włosy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu jak się zmieniły Twoje włosy od 2010,aż nie do uwierzenia że to te same włosy..Myślałam że to drożdżowe serum sprawdzi się lepiej bo mam na niego wielką chęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co będzie dalej, jeszcze jest szansa, że zrobi furorę :)

      Usuń
  3. Piękna przemiana Henri :-) Uwielbiam te mięsiste końcówki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac przemianę, zazdroszczę bardzo długości !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem jak to jest z długimi włosami, bardzo chcę je mieć, ale pielęgnacja ich jest ciężka

    OdpowiedzUsuń
  6. wielką różnicę widać w wyglądzie Twoich włosów przez te wszystkie lata, nie mam na myśli długości. ;) gratulacje. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Porównując zdjęcie z 2010 z tym z 2015 widzę ogromną różnicę w jakości włosów. Właściwie dobrana pielęgnacja czyni cuda. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Henri koncowki masz mniam normalnie mi sie apetycznie skojarzyly, jak zawijaski z bitej smietany, wygladaja swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zaczęłam mysleć o jedzeniu :D

      Usuń
  9. Włosy, włosy, piękne, ale sylwetka jeszcze piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wloski super sie prezentuja, a te koncowki - marzenie :)! Faktycznie, to byla dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I am satisfied that you simply shared this useful info. See more Buy GK Conditioner

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz