Wyniki potrójnego rosyjskiego rozdania

Publikuję je tak szybko jak się da ;) Dziękuję za Wasze zgłoszenia, zapisałam je wszystkie, również te mailowe. Komentarze, które nie były widoczne na blogu i o które bałyście się, że się nie dodały, przyszły do mnie mailowo. (A tajemnicą braku publikacji zaraz się zajmę.) W każdym razie są ;)

Cieszę się, że dzięki Waszemu wstawianiu banneru rozdania, bloga znalazło tak wiele nowych osób. Cześć! :* Mam nadzieję, że tak jak ostatnio zostaniecie ze mną na dłużej :)

Pięknie pachnący zestaw numer 1 otrzyma tarxjant.


Zestaw nie do pary numer 2 otrzyma J..


A afrykański komplet numer 3 wędruje do Lainves.



Gratuluję! :) Czekam na Wasze adresy. I jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim za udział. Jak kiedyś zostanę milionerką, w moich rozdaniach wygrywać będzie każdy ;) Mam nadzieję, że to potrójne rosyjskie stanie się tradycją bloga. Choć planuję też potrójne olejowe rozdanie. Może niech elementem tradycyjnym będzie potrójność ;)

Komentarze

  1. No nie wierzę:) weszłam rano sprawdzić czy moje zgłoszenie się dodało, a tu pusto, aż byłam na siebie zła, że czekałam do ostatniej chwili. Ale się cieszę ;)) nigdy wcześniej nie brałam udziału w żadnym rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkrylam o co chodzi ze znikajacymi komentarzami. Po 200 blogger je chowa i trzeba kliknąć w niepozorne "pokaz wiecej" pod polem wpisywania komentarza. :-)

      Usuń
  2. Szkoda... a miałam chrapkę na nie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. alealeale faaajnie! Dziękuję <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Dziekuje za mozliwość udzialu w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na-pra-wdę?! :O
    Nie wierzę! A miałam się nie zgłaszać, bo 'i tak nie wygram', dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz