Zdjęcia z majówki :) ~ My hair on May holiday :)

Ostatnie zdjęcia rozpuszczonych włosów wstawiałam w lipcu (!) i chyba czas na następne, prawda? ;) 


Poprzednio był ogród, tym razem będzie jezioro. Bardzo lubię takie zdjęcia u innych: naturalne. Nie są tak powalająco "wstawię-to-na-pinterest" wspaniałe jak te z lampą i wystylizowanymi włosami... i właśnie o to chodzi. Naturalne zdjęcia włosów mogą być dla mnie inspiracją. Pinterest i tumblr – bardzo rzadko. A co Was inspiruje? Macie zdjęcie na które patrzycie myśląc "o, takie włosy chcę mieć i będę miała"?

Jeszcze jedno. Bez zbędnej frustracji ale jednak muszę to zaznaczyć: nie mam typu włosów, który zawsze wygląda pokazowo. Wręcz przeciwnie, fale często się puszą, muszę się nauczyć instrukcji ich obsługi. Ale to nie znaczy, że nie mam prawa prowadzić bloga i nie warto i w ogóle po co takie włosy pokazywać. Pielęgnacja włosów to fantastyczne hobby, moje największe i trwające najdłużej, i nie zrezygnuję ;) To nie tak, że chodzę zadowolona z siebie z sianem na głowie. Przeszkadza mi to, pracuję nad wygładzeniem włosów, ale czy nie chodzi właśnie o to, żeby pokazywać proces i drogę do wymarzonych włosów?

Wracając do zdjęć... ;) Rozpuściłam włosy z koczka (co z resztą widać) i niestety okazało się, że są wciąż wilgotne. Fale szybko opadły dlatego pod koniec spaceru rozczesałam włosy palcami, żeby zrobiły się typowo proste. 

Koszulka z jeleniem mówi Wam "cześć!" Kto ogląda Hannibala? :) 
________________________

Last time I posted pictures of my hair down was on July (!) so I think it's high time for more, isn't it? ;)


That time, it was a garden, now I will take you to a lake. I like such pictures very much on other people's blogs. Natural ones. They are not as "I-will-post-this-to-pinterest" awesome as those taken with stylised hair and flash... and that's the point. Pictures of natural hair can be inspirational for me. Pinterest and tumblr – rather not. What inspires you? Do you have a picture that makes you think "I want hair like that and I will have hair like that"?

One more thing. I will avoid the unnecessary frustration but I still have to say this. My hair is not of the "show off" type. On the contrary, my waves are often frizzy, I still have to learn a lot about them. But it doesn't mean I do not have the right to write a blog, it's not worth, why would I show that hair at all etc. Hair care is an amazing hobby, my biggest one, nothing else has lasted so long, and I will not give it up ;) It's not that I walk around with a haystack and I am happy with it. It does bother me, I am working on smoothing my hair down, but isn't it about shoring the process, the way to one's dream hair?

Back to the photoshoot ;) I let my hair down after wearing a bun (you can see that) and it turned out it was still damp. My waves straightened quickly, so at the end of the walk I finger-combed my hair to make it properly straight.

My deer T-shirt says "hi!" Who's watching Hannibal? :)








 




Komentarze

  1. piekne, piekne piekne!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tam ładnie :-):-)
    I Twoje włosy piękne :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie, nie? Gdybym mogła zostawiłabym miasto i zamieszkała tam. Strasznie mnie boli to, że nie mogę.
      Dziękuję! :)

      Usuń
  3. Zdjęcia Twoich włosów są inspiracją. Pokazywanie procesu i drogi to dobry pomysł, można podpatrzeć, zastosować do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Też mi się tak wydaje. Ale niektórzy uważają najwyraźniej, że zamiast prowadzenia blogów wszystkie powinnyśmy wstawić jedno zdjęcie już idealnych włosów po osiągnięciu swojego celu (w kwestii długości i stanu włosów). :D

      Usuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia - naturalne, bez specjalnego rozczesywania i układania.
    A i same zdjęcia mają wspaniały klimat. No i Ty wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)

      W ogóle to powinnam się podpisać pod tym postem Wódz Blada Twarz.

      Usuń
    2. W takim razie jestem Vice Wodzem!

      Usuń
    3. Możemy sobie wysyłać między B. i T. sygnały dymne. Jest tak blisko, że się uda.

      Usuń
    4. To i ja dołączam do plemienia, bom sama bardzo blada :D

      Usuń
    5. A ja sie wysmarowałam tonującą ziają i jestem bardzo żółta, mogę tworzyć konkurencyjne plemię! :)

      Usuń
    6. Ależ będzie zabawa!;-)

      Usuń
  5. Takie zdjęcia są najlepsze! dłuuugie włosy masz i śmieszną koszulkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, miałam już nic nie pisać, mimo że koszulka z jeleniem strasznie rzuciła mi się w oczy i cisnęły mi się na klawiaturę słowa "Hannibal tak bardzo!", ale pomyślałam, że może to być głupie, jeśli nie oglądasz (leń jestem, najpierw przejrzałam tylko zdjęcia włosów ;P), ale jak zobaczyłam tę odpowiedź to pomyślałam, że nie ma takich zbiegów okoliczności, no nie ;) I post mi wyjaśnił ^^ Team Hannibal!
      Pozostając w klimacie - wyglądasz smakowicie :D

      Usuń
    2. Takich zbiegów okoliczności nie ma! :)

      Mój drogi małżonek projektuje koszulki Hannibalowe i niedługo będziemy mieli całą szafę. Póki co obnoszę się z tą, dorwaną przypadkiem... w markecie. Oni normalnie nie wiedzą jakie cuda sprzedają.
      Team Hannibal!

      Usuń
    3. Ja się ostatnio kręciłam przy rossmannowym wisiorku-medalionie, na którym był mężczyzna z rogami jelenia! Gdyby nie brzydka brązowo-pomarańczowo-niebieska kolorystyka, to już bym go miała! A będzie można gdzieś te projekty obejrzeć i kupić ?

      Usuń
    4. Zastanawiamy sie wlasnie nad tym. Mialo być dla znajomych początkowo, ale robi sie wieksza impreza. Pogadam z drogim malzonkiem, jesli chcesz wysle Ci projekty i zastanowisz sie czy chcesz :-) Wyślij mi prosze maila na henriettahair@gmail.com zebym miala adres :-)

      Usuń
    5. Hej henri ja tez moge ci wyslac maila? :D

      Usuń
    6. Yes! :)
      Pan Mąż mówi, że damy radę :)

      Usuń
  6. Dwa ostatnie zdjęcia są przepiękne!; (; Jeśli chodzi o włosy, bardzo podobają mi się w falowanej, nawet mokre i nieuładzone.
    Nie wiem, czemu ponownie tłumaczysz się ze swoich pasji (drugi akapit), czyżby odwiedzający znów zaczęli wydziwiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ;) Ja wiele rzeczy rozumiem, nie oburzam się o każde "czemu nie zetniesz tych okropnych końcówek" bo ona faktycznie czasem wyglądają na zdjęciach gorzej niż w rzeczywistości a nie każdy czyta całego bloga i wie, że ścinam powoli. Ale już komentarzy pod tytułem "z takimi włosami nie ma co w ogóle prowadzić bloga" nie rozumiem, bo chyba się nie da. Fascynujący punkt widzenia... ;)

      Usuń
  7. Jeju jak świetnie wyglądaja :) Naturalnie a zarazem idelanie ! Moje też ciągle się puszą i doskonale wiem że one poprostu mają swoje humorki. Cudowne miejsce wybrałaś na zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To moje ukochane miejsce. Cała okolica.

      Kiedyś nauczymy się opanowywać puszenie. Ale pewnie nie jutro ani w poniedziałek :)

      Usuń
  8. Ten zapleciony koczek masz świetny! Kurczę chyba już więcej nie ścinam włosów. Też chcę mieć takie długie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz na czterech ostatnich zdjęciach.Bardzo spodobało mi się Twoje zdanie,że włosomaniactwo to hobby-dokładnie,tak samo to odbieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcje czasem nie są standardowe jak się coś takiego powie, bo dbanie o włosy to dość wyjątkowa rzecz jak na hobby :D

      Usuń
    2. Etam, skoro malowanie paznokoci to zawód, to czemu dbanie o włosy nie miałoby być hobby? ;)

      Usuń
    3. No wlasnie, nie? Do makijażu sie wszyscy przyzwyczaili. Do paznokci tez. Wlosy jeszcze potrzebuja czasu.

      Usuń
  10. jakie piękne otoczenie :) w większym kadrze włosy nie wyglądają na takie długie, jakie wydają się na zdjęciach aktualizacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne włosy i pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne masz włosy a te zdjęcia są Wspaniałe, pełne uroku i naturalności:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne miejsce!
    Fale żyją swoim życiem i nic na to nie poradzimy :D Ale dzięki temu są tak urocze! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradzę sobie z nimi :) Byleby nie były napuszone :) Niczego więcej nie chcę.

      Usuń
  14. Koszulka z jeleniem ♥♥♥ Piękne masz włosy Kochana, zazdroszczę długości, a miejsce nad jeziorem wręcz magiczne, ja też bym z chęcią się wyprowadziła w takie romantic place :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się złożymy może styknie na sporą działkę i wybudowanie domu? :D

      Usuń
  15. Świetne ujęcia włosów! Właśnie takie naturalne piękno to jest to! :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmm piękności! :) widać jezioro im służy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny argument za wyprowadzką: włosy lubią jeziorko! :)

      Usuń
  17. Ja oglądam Hannibala :) I to właśnie zdjęcie z jeleniem (drugie z kolei) najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Twoje włosy wyglądają! Ja też mam kręcone / falowane (zależy od dnia?) i prawie zawsze się puszą! Od sierpnia zaczęłam dbać o włosy, ale do tej pory marne rezultaty - nie mogę znaleźć tego idealnego oleju/odżywki/maski. Mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni i osiągnę efekt WOW:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieni się. Wiem, że szukanie jest frustrujące. Ale niemożliwe, żeby nie istniał produkt WOW, dla każdej z nas :)

      Usuń
  19. Świetne zdjęcia, mnie się podobają bardzo twoje włosy, bardziej niż doczepy u lasek z pintresta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie bomba. Najbardziej podoba mi się loczek wyskakujący z koczka i te ujęcia, gdzie widać Twoją twarz. Powinnaś częściej sie pokazywać, zaraz mi się raźniej do Ciebie pisze.

    Twoje naturalne włosy są piękne. Podobają mi się o wiele bardziej niż osiemdziesiąte ujęcie loków na prostownicy czy warkocza dobieranego z kokardką/sznurkeim/szmatką/whatever. Niektóre zdjęcia wyglądają, jakby właścicielka włosów spędziła grube godziny układając włosy, a same pasma - jakby były tak sztywne, że w ogóle nie poruszają się na wietrze czy przy ruchach głową. ;)

    Pięknie, Kochana, znów wzrosła moja motywacja do zapuszczania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się pokazywać trochę częściej :) Mi też się dużo lepiej zaczyna pisać do kogoś, kto chociaż raz pokazał twarz. :)

      Zapuszczaj! :):)

      Usuń
  21. Fajne zdjęcia:) Ładnie się Twoje włosy pokręciły po koczku, ale te przeczesane i proste też dobrze wyglądają. A ostatnie zdjęcie uważam za bardzo inspirujące choć sama nie wiem czemu. Ma klimat;]
    Te pinterestowe inspiracje często zniechęcają, bo wydają się nierzeczywiste i nieosiągalne. Dla mnie najbardziej motywujące do zapuszczania i dbania o włosy są historie dziewczyn, które nie od razu miały wymarzone włosy, ale którym udało się to osiągnąć po długiej drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie mi się bardzo podoba :) Taki zawiew :)

      Ja w ogóle nie zaglądam na pinteresta i tumblr'a. Za to na fora i blogi owszem, i w folderze z inspiracjami mam tylko "naturalne" zdjęcia :)

      Usuń
  22. Oj moje fale też są grymaśne!
    Zdjęcia bardzo klimatyczne- piękne.

    Szkoda, że u mnie nie ma chętnych do wykonywania fotek moich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :)

      Mam szczęście do cierpliwego operatora sprzętu foto :D

      Usuń
  23. Uwielbiam Twoje włosy w plenerze. Moim zdaniem wtedy wyglądają najładniej i właśnie pokazowo i motywująco :D Jakie proste na przedostatnim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo! Ostatnio udało mi się zrobić 2 zdjęcia, jedno dzień po myciu, drugie kolejnego dnia i TAM dopiero są proste. Szok :) Wstawię niedługo w wielkim poście o falach :)

      Usuń
  24. Po prostu pięknie. Plener, ta burza włosów i Ty wyglądająca naprawdę kwitnąco... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A myślałam, że moja bladość będzie przerażająca. Czas wyjść na słońce chyba ;)

      Usuń
  25. Fantastyczne zdjecia, widac, ze szlimaczek zdecydowanie sluzy Twoim wlosom- pieknie wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Też mi się wydaje, że ślimak to najlepsza opcja. Takie proste, a takie super! :)

      Usuń
  26. Masz długie i bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz