Kwietniowa aktualizacja długości ~ April length update

W kwietniu moje włosy urosły o 2 cm, chociaż nie używałam żadnych wspomagaczy przyrostu. Cieszę się :) Zamiast zdjęcia z wstążką na wysokości kości ogonowej (99 cm) wstawię jeszcze raz zdjęcie moich nierozczesanych po myciu włosów. Nie pokazuje pełnej długości, proste włosy byłyby nieco dłuższe, ale mam nadzieję, że sam pomiar wystarczy :) W przyszłym miesiącu postaram się zrobić zdjęcie prostych włosów (ale bez odgnieceń od gumek) albo znów naturalnych fal, już ze wstążką.

Włosy mają 95.5 cm. Jeszcze centymetr i wrócę do największej dotychczasowej długości. A później jeszcze 3.5 cm i dotrę do kości ogonowej, czyli do przedostatniego przystanku na drodze do długości klasycznej. Mam nadzieję, że podczas podcięcia w czerwcu nie cofnę się za bardzo.




In April my hair grew 2 cm (0.8”), even though I wasn't using any growth enhancers. I am happy :) Instead of a picture with a ribbon marking tailbone (99 cm, 39.6”) I will post the picture of my natural, uncombed waves once again. It doesn't show full length, my straight hair would be slightly longer, but I hope that the measurement will do :) Next month I will try to take a picture of my straight hair (without hairtie creases) or my natural waves again, but with a ribbon.

My hair is 95.5 cm (38.3”) long. One centimetre more (0.4”) and I will be back to my maximal length so far. And then I will need 3.5 cm (1.4”) and I’ll be at tailbone, my last stop before classic length. I hope I won’t go back too much with my June trim.


Komentarze

  1. 2 cm to bardzo dużo :) Gratuluję.
    Ja może dzisiaj nagram filmik... zawsze mi o tym przypominasz :D
    P.s co do poprzedniego komentarza - mi się czasami marzą lekkie fale by nie myśleć o odgnieceniach, mieć większą objętość i podatność na jakikolwiek inny wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamienmy sie na tydzień! :-) Zawsze jak piszę aktualizację czekam na Twoją ;-)

      Usuń
  2. Ale piękne <3 Ja ściełam do ramion i nie żałuje ale jak patrze na twoje włosy to aż nie mogę się doczekać kied moje odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Musisz miec teraz super zdrowe włosy! :-)

      Usuń
  3. Moje niestety rosną ostatnio bardzo słabo... Zazdroszczę tych 2 cm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być jednorazowy zryw ;-)

      Usuń
  4. ale dłuuuugasne ;)

    nowy wpis http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Your hair looks awesome! I love these big, soft waves and I hope that your growth journey will go on! Sometimes it's just ok to care as less as possible for our hair and it grows anyway :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You're right :-) My hair seems to grow faster when I focus on the condition more than the length!

      Usuń
  6. 2 cm bez wspomagaczy to świetny wynik, oby tak dalej. A włosów nie "prostuj" nawet do aktualizacji, nie będą tak ładnie wyglądać jak teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak motywacja i zachęcanie :-)

      Usuń
  7. Włosy takie pofalowane wyglądają prześlicznie, 100 razy lepiej niż w wersji prostej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby mi tak rosły-Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato idzie, może właśnie będą rosły Ci szybciej? :-)

      Usuń
  9. Włosy rosną jak na drożdżach! :) Są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wlosy bardzo ladne, ale koncowki masz srednie... ja bym podciela z 10cm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Co najmniej 10 cm, po co siano do tyłka??

      Usuń
    2. Chyba niektórzy maja lupy w oczach, po tym zdjęciu nie widać w ogóle różnicy między końcówkami a restza włosów (no może są lekko tłuściejesze i tyle.
      Mi się podobają, wyglądają na ,,żywe'' i przez co ciekawsze:) Dodatkowo kolor jest śliczny.
      Ostatnio tafle w ogóle do mnie nie przemawiają - bez urazy dla nikogo- bo stają się nudne?
      Ale to moje zdanie;)

      Usuń
    3. Moim zdaniem włosy wyglądają znacznie lepiej niż na zdjęciach z "wyprostowanymi" i ewidentnie, zamiast prostować, powinna dbać o skręt. Choć zgodzę się z tym, że na tym zdjęciu końcówki wyglądają na lekko przerzedzone (może kwestia ich zabezpieczenia? jest przecież dużo rzeczy wpływających na wizualną ocenę włosów), ale właścicielka sama oceni z bliska, czy to siano czy taka ich uroda. Ja tam lupy w oczach nie mam :)

      Choć nie jestem miłośniczką długich włosów u siebie, czasem zazdroszczę mnogości fryzur plecionych, które można wyczarować z takiej długości.

      Usuń
    4. Ja też bym z 10 cm ciachła, bo końce wyglądają na mega rzadkie. Ogólnie jestem zdania, że lepiej kiedy długość włosów jest proporcjonalna do ich gęstości, żeby jakoś to wyglądało, ale co kto lubi.
      Poza tym, tafle też zdecydowanie mi się nie podobają. Ale chociaż wyglądają zdrowiej :)

      Usuń
    5. Zdaję sobie sprawę z tego, że nie każdy czyta bloga od deski do deski, i chociaż często staram się o tym wspominać, jest nadal szansa, że nie każdy trafi na informację o tym, że końcówki podcinam regularnie ale powoli, bo nie chcę ścinać wszystkiego na raz ;)

      W taflach fajne jest właśnie to, że wyglądają zdrowo. A ja na temat swoich włosów wysłuchuję że są sianowate, chociaż są super zdrowe (poza końcówkami). I co? ;) :D

      Usuń
  11. Gratuluje 2cm. :)))! Teraz juz vtylko z gorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję!:) Oby nie było tak, że w maju nic, w czerwcu 2.5 cm i pod koniec czerwca właśnie obetnę ze 3 cm... i do tyłu! :D

      Usuń
  12. BARDZO DŁUGIE I TE FALE! :) WYGLĄDAJĄ ŚWIETNIE, KOŃCE SPRAWIAJĄ WRAŻENIE GĘŚCIEJSZYCH I ZDROWSZYCH NIŻ W PROSTEJ WERSJI ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym ja wczesniej wiedziała, że tak będzie... ;) :D

      Usuń
  13. piękne włoski. ja dążę do połowy Twojej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za dlugie, z suchymi, przerzedzonymi koncami. Jestem szczera, no nie robia wrazenia, wiec po co je takie dlugie hodowac?obciecie, dobre pocieniowanie lepiej by im zrobilo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. shut the fuck up, takie są piękne <3 nie mamy idealnych ciał, twarzy, więc czemu włosy mamy mieć idealne koniecznie? włosy Henri są nieziemskie, nie wyglądają jak sztuczna tafla, co moim zdaniem jest zaletą. Mnie takie dłuugie fale z nieidealnymi końcówkami kojarzą się z Elfami albo z włosami pań z obrazów Prerafaelitów :)

      Usuń
    2. Jak czytam "za długie" zawsze się zastanawiam - za długie do czego? Mnie się takie podobają i już, nie dla każdego włosy muszą być "maksymalnie do bioder bo później to juz jakieś dziwactwo" ;)

      Pani Anonimowa z 17:24: :* :* i w ogóle :))

      Usuń
  15. Świetny przyrost! I to bez wspomagaczy! Gratuluję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie surowe zdjęcia. Cudowne, delikatne, naturalne fale. :) I 2 cm bez wspomagaczy to spore osiągnięcie.
    sasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię surowe zdjęcia. Jak widzę bez lampy, chociaż na takich oczywiście włosy nie wyglądają tak cudownie jak na zdjęciach z lampą (nikt nie zapyta "co robisz że masz takie błyszczące włosy" i nie można jakby nigdy nic odpowiedzieć "tu i tu pisałam o tym jakiego serum używam i jakiej maski"), od razu się cieszę.

      Usuń
  17. O, widzę tradycyjne dobre rady o obcięcie. Tym razem naprawdę nie rozumiem dlaczego, w ogóle nie widzę różnicy między gęstością końcówek a długości. Rosną Ci pięknie, przerwa we wcieraniu dobrze im zrobiła! :) Henri, z miesiąca na miesiąc wyglądają piękniej.

    Ps. Ciekawe, jak to jedna osoba potrafi jednocześnie marudzić na przerzedzone końcówki, jednocześnie doradzając ich cieniowanie. Jako fryzjer widzę tu pewien paradoks ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kiedyś dojdzie do tego, że wstawię aktualizację i nikt pod nią nie napisze "ale czemu nie ścinasz końcówek" albo "masz za długie te włosy, po co ci takie, włosy powinny być maksymalnie do bioder" to zrobię imprezę.

      Cieniowanie nie przekonuje mnie właśnie dlatego, że nawiedza mnie wizja efektu rzadkich końcówek. Na prostych włosach może widać warstwy i widać o co chodzi, ale u mnie to raczej nie zadziała.
      Ale dobry paradoks nigdy nie jest zły! :D

      Usuń

Prześlij komentarz