Wyniki rozdania:) ~ Giveaway results :)

Tym razem naprawdę postaram się trzymać wersji "bez zbędnych wstępów" a nie "bez, ale oto sto linijek dygresji" ;) Napiszę tylko, że trzy osoby to mało,  chyba następnym razem zaproponuję Wam ze dwieście zestawów, żeby nikogo nie smucić. Źle mi z tym, że wiem ile osób czeka na wyniki a ucieszą się tylko trzy...


Zebrałam wszystkie zgłoszenia, i te spod posta i te mailowe. Wszelkie znikające komentarze też. Nawet jeśli blogspot zjadł Wasze zgłoszenie, i tak dostałam maila z komentarzem. Wszystko pod kontrolą. Policzyłam (a niektóre z Was miały sporo losów!:) ),wylosowałam i wyszły cuda następujące:

Zestaw 1: Mademoiselle



Zestaw 2: makapaka


Zestaw 3: zaczarowana


Do piątku czekam na maile z adresami:)

____________________________________

This time I will try to stick to "no useless introductions", really, I mean really, it won't be the "no useless introductions but there goes a hundred of lines of digressions" :) But I have to tell you that three winners are not much, and next time I should give you some two hundred sets, not to make anyone unhappy. I feel bad when I think that so many people are waiting for the results and only three of them will be glad to see them.


I collected your forms, the ones from e-mails and those posted under the giveaway entry. Even if blogspot had eaten your comment, don't worry, I have received an e-mail with it anyway. I counted them all (and some of you had lots of chances to win because of extra points:) ), I picked winners, and this is what came out:

Set 1: Mademoiselle


Set 2: makapaka


Set 3: zaczarowana



I am waiting for e-mails with you addresses until Friday.

Komentarze

  1. ja to nigdy nic nie wygram :( ale gratuluję dziewczynom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też xD
      dołączam do gratulacji! :)

      Usuń
  2. Gratulacje!!1 Może następnym razem się uda;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim Dziewczynom wygranej i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To na prawdę ja? :D Jeeej jak się cieszę :) Juz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dziewczyny! Super zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Ja dziś rano zobaczyłam,że takie super rozdanie było :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dziewczyny, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnych wygranych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    U mnie wczoraj wystartowało rozdanie, można próbować szczęścia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej *.* Totalnie się nie spodziewałam! :o już do Ciebie piszę :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic nie wygrałam więc kupiłam sobie sama =3 balsam z kwiatowym propolisem, szampon z kwiatowym propolisem i szampon z brzozowym propolisem. Wszystko na promocji i w wielkich butlach po 600 ml.
    Ha. =P

    OdpowiedzUsuń
  12. noo trochę tego jest ;)

    obserwuję i liczę na rewanż
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja zestaw 3 mam, używam i jestem baaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Wam wygranej dziewczyny :) Wspaniałe nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam serie z efektem laminowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje:) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz