Wyniki rozdania ~ Giveaway results

Cieszę się, że do mojego kolejnego rozdania mam przygotowane trzy zestawy nagród. Będzie mi trochę łatwiej (oby!) wybrać zwycięzców. Tym razem było naprawdę ciężko. Rozważałam magiczne rozmnożenie nagród o chociaż cztery zestawy. (Nie wyszło. Zły dzień na czarowanie.) Na długi czas po prostu utknęłam, nieważne jakie kombinacje kryteriów brałam pod uwagę, wybór nadal był trudny. Bardzo żałuję, że nie mogę wybrać jeszcze kilku osób.

W wyniku skomplikowanego procesu matematyczno-myślowego, ogłaszam zwyciężczynią

Joule :)

Czekam na maila (henriettahair@blogspot.com) z adresem do wysyłki :)


I am glad I have three sets of products for my next giveaway. Maybe it will be a bit easier to choose winners then. Hopefully! This time it was really difficult. I was considering multiplying the stuff, but it just didn't work. Bad day for magic, I suppose. I was stuck for a long while, no matter what criteria I was setting I just couldn't pick the winner. I really regret I can't choose a few more people.

Finally, as the result of a complicated mathematical and cognitive process, I pronounce

Joule

to be the winner :)
I'm waiting for an e-mail.

Komentarze

Prześlij komentarz