Wymieńmy się produktami ~ Let's exchange products

Odkryłam, że masło shea mi nie służy (puszy mi włosy), ale niestety przedtem zdążyłam kupić lub dostać kilka produktów zawierających sporą jego ilość. Nie mam co z nimi zrobić, a nie znoszę wyrzucania i marnowania, więc pomyślałam o wymianie. Do tego dorzucam jeszcze kilka kosmetyków, których mam takie ilości, że mogę się nimi podzielić ;)


Oddam:

Szampon Planeta Organica rokitnikowy 100 ml (nie załapał się na zdjęcie)
Maskę Gliss Kur Oil Nutritive, 3 odlewki po ok. 90 ml każda
Masło shea z ZSK 40 g nieużywane, nowe
Balsam Grecki Organique (masło shea) nieużywany, nowy
Organiczny olej sojowy ZSK, 30 ml nieużywany, nowy
Mocznik, 80 ml proszku
Maska Beauty Formulas Honey Treatment Wax 100 ml

Oto lista rzeczy, których szukam:

Jest tego więcej (oczywiście:) ), jednak żeby nie przepisywać całej listy podaję tylko te bardziej popularne, bo jest większa szansa na to, że trafi tu ktoś kto je ma i chce trochę oddać :)

1. Szampony
Natura Siberica Ochrona i Energia

2. Maski i odżywki
Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut
Gliss Kur Ultimate Oil
Gliss Kur Ultimate Repair (we wszystkich trzech przypadkach chodzi o balsam, nie maskę)
Nivea Intense Repair
Nivea Flexible Curls
Bioetika Crema di Essenza I oraz IV
Wszystkie cztery propolisowe balsamy Pervoje Reshenie
Planeta Organica, balsamy: aleppo, fiński, prowansalski, turecki
Biovax, maska z trzema olejami
Planeta Organica: maska czarna marokańska, gęsta tajska, gęsta toskańska
Green Pharmacy, Balsam olej arganowy i granat
Natura Siberica, odżywki: objętość i pielęgnacja, ochrona i blask, ochrona i energia, ochrona i odżywienie, objętość i nawilżenie

3. Oleje
Ze słodkich migdałów
Wszystkie cztery oleje Rossman Alterra
Babydream dla dzieci i dla mam
IHT9
Vatika Olej kokosowy (ten bez parafiny)
Isana krem do rąk z mocznikiem

Przyjmijmy zasadę 1 za 1. Oczywiście każda z Was może wybrać sobie więcej niż jedną rzecz, jeśli akurat macie więcej niż jeden produkt z tych, które mieszkają na mojej liście rzeczy do spróbowania. Jeśli zgłoszą się dwie osoby z tym samy produktem do wymiany, wybiorę tę, która napisała do mnie szybciej. Podobnie będzie w sytuacji, kiedy więcej niż jedna osoba zgłosi się po ten sam produkt. Nie musimy wymieniać się olejem za olej i maską za maskę.
Będę na bieżąco wykreślała produkty z obu list. 

Zgłaszajcie się proszę w komentarzach, podając informację jaki produkt byście chciały i na jaki możecie się wymienić :) Zostawcie mi też adresy mailowe w celu ustalenia szczegółów wymiany.

Niedługo zbiorę pewnie kolejną porcję odżywek i półproduktów, które się u mnie nie sprawdzają i jeśli będziecie chciały, zrobię kolejną wymianę :) 


__________________


I suppose it would be too expensive to ship such things abroad, but I decided to write the entry in English too, since I know some of my Polish readers use the English half of mu blog ;)

I have discovered that shea butter does not work for my hair (it makes it frizzy), but before that I had bought or received a few products containing the butter. I have no way of using it all up myself, but I hate throwing away things that still can be used. So, I came up with the idea of an exchange. I've added a few more things, of which I have so much that I can share ;)


Things I have for you:

Planeta Organica Oblepikha Shampoo (it's not in the picture)
Gliss Kur Oil Nutritive butter/deep treatment
Shea Butter 40 g new, unused
Organique Grecian balm (shea butter), new, unused
Organic soybean oil, 30 ml, new, unused
Urea, 80 ml of powder
Beauty Formulas Honey Treatment Wax 100 ml

Here's a list of things I look for:

Of course there is more ;) But since I don't want to retype the whole list here, I only post the things that are quite popular and it's probable that someone who has them and wants to share will see the post. 

1. Shampoos
Natura Siberica Ochrona i Energia (Natura Siberica Protection and Energy)

2. DTs and conditioners
Gliss Kur Marrakesh Oil & Coconut
Gliss Kur Ultimate Oil
Gliss Kur Ultimate Repair (in all three cases I mean conditioners, not DTs)
Nivea Intense Repair
Nivea Flexible Curls
Bioetika Crema di Essenza I and IV
All four propolis Pervoje Reshenie conditioners
Planeta Organica, conditioners: Aleppo, Finnish, Provence, Turkish
Biovax, three oils DT
Planeta Organica, DTs: black Moroccan DT, dense Thai DT, dense Tuscan DT
Green Pharmacy, Pomegranate and argan oil conditioner
Natura Siberica, conditioners: volume and care, protection and shine, protection and energy, protection and nourishment, volume and moisture

3. Oils
Sweet almond oil
All four Rossman Alterra oils
Babydream oil for babies and for mums
IHT9
Vatika Enriched Coconut Oil (the one without mineral oil)
Isana Cocoa body butter
Isana Urea hand cream

Let's take the 1 for 1 rule. Of course, each of you can choose more than one product, if you have more than one thing that I would like. If two people want one product, I will choose the person that wrote to me earlier. Same will happen when two people have the same thing to give to me. We don't have to swap a DT for a DT and an oil for an oil.
I will keep crossing off products from both lists as we go.

Let me know in the comments below which product(s) you would like and which one(s) you could send me :) Please leave your e-mail, so that we can wrap the swap up :)

Soon I will probably collect a new set of things that don't work for me and if you want to, we will make another exchange :) 

Komentarze

  1. Hej , ja bym chętnie przetestowała:

    Maskę Gliss Kur Oil Nutritive
    Masło shea z ZSK 40 g

    Z Twojej listy mam np. balsam z GP granat i argan, tu mogędać dużą odlewkę, i krem z Isany z mocznikiem.
    Jeśli jesteś chętna, daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ew. mogłabym zaoferować odlewki masek BingoSpa jesl;i jesteś nimi zainteresowana np. mlecznej, z glinką ghassoul, z zieloną glinką, ze spiruliną i keratyną, jogurtowa kuracja ;)

      Usuń
    2. Dobra. To mamy tak: Gliss Kur, Masło shea z ZSK i mocznik za balsam GP (od dawna mi na nim zależy:) ), krem z mocznikiem i ... która z tych masek BingoSpa jest wygładzająca albo nawilżająca? :)

      Usuń
  2. Isana kakaowy krem do ciała ma na opakowaniu napisane, że jest również z masłem shea, a to Ci chyba nie służy jak zauważyłaś ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaahahaha :) Wpisałam go sobie na listę dawno i ostatnio nie sprawdzałam składu, nie pamiętałam że jest tam shea. Dzięki!:)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie mam nic z tego, co byś chciała, bo chętnie bym się wymieniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem ;) Biorąc pod uwagę mój arsenał i wymagania za moment znów zbiorę kilka rzeczy, które nie robią z włosami tego, co bym chciała. I będę miała nowe rzeczy na liście zachciewajek :D

      Usuń
  4. Mogę zaproponować odlewkę 100ml olejku IHT9 w zamian za olej sojowy/szampon/mocznik.
    A nie z Twojej wishlisty mam jeszcze paski wybielające do zębów crest supreme i szukam dla nich nowego właściciela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. joule,a ile masz tych pasków?

      Usuń
    2. Wymiana kwitnie :) Ale fajnie. Jak nie ja, to kubekczekolady :)

      IHT, super! :) kubekczekolady była pierwsza do mocznika. Został szampon i olej. Który produkt chcesz?:)

      Usuń
    3. połowę opakowania, czyli 7 pasków na dół i górę (farenka@gmail.com, napisz jeśli jesteś zainteresowana, żeby już tu Henri nie bałaganić;))

      Usuń
    4. joule, zdecydowałaś się? :) Szampon czy olej?:)

      Usuń
  5. Ja się zastanowię bo mam sporo z tych rzeczy co chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmyślaj :) Trochę bym Ci zaburzyła minimalizm, ale oby zostało mi to wybaczone.

      Usuń
    2. Na pewno Ci dam odlewkę Nivea flexible curls, małą odlewkę oleju ze słodkich migdałów ( ok 50 ml chyba wyjdzie, ale na parę razy Ci powinno starczyć) i oleju Alterra migdał i papaja ( tego mam już więcej to Ci odleję większą porcję). Wzięłabym szampon, maskę Gliss Kur, balsam grecki - jeśli to za dużo to mogę coś dorzucić ( na pewno Ci podeślę odrobinkę cysteiny =)) albo z czegoś zrezygnować.

      Usuń
    3. Mogę Ci jeszcze dosłać odlewkę GP argan i granat, będziesz miała jeszcze więcej =) Mam też balsam z Alterry z granatem. I rewelacyjny jedwab do włosów - Marion natura silk ( duży zapas, 25 ml mogę Ci odstąpić - jest bardzo wydajny). I jeszcze próbkę jedwabiu z biowaxa. I na tym chyba koniec.

      Usuń
    4. Balsam grecki i maskę Gliss Kur za Nivea Flexible Curls i olej ze słodkich migdałów, w porządku :) Alterra Migdał i Papaja mi się marzy, ale nie mogę Ci dać szamponu, bo weźmie go albo joule, albo mariolka. Nie chcę, żebyś straciła na tej wymianie :) Więc możemy zostać przy tym 2 za 2 chyba, że naprawdę masz czegoś nadmiar.
      Jedwabi (tak to się odmienia..? Że materiał to wiem, ale kosmetyk?) nie używam ;)

      Usuń
    5. 50 ml oleju ze słodkich migdałów, a nivei jeszcze nie wiem ile mam - troszkę używałam a jeszcze odrobina mi się wylała przy przeprowadzce ale jeszcze sporo mi zostało. Jak wyjdzie za mało to dodam Ci jeszcze trochę drugiego oleju i będzie w porządku, ok?

      Usuń
    6. Ups, nie ten profil =D A co do jedwabiu - mój to po prostu silikon z niewielkim dodatkiem protein jedwabiu. Wygładza mi włosy, niweluje puszenie, pomaga utrzymać ich nawilżenie. Jeszcze nie znalazłam maski/odżywki która by doprowadziła moje włosy do tak fajnego stanu jak po jedwabiu właśnie. Powinnaś spróbować.

      Usuń
    7. Ok :) Nie będę liczyła mililitrów :P

      Jednak nie chcę używać silikonów w takiej postaci. Robiłam to już i nic dobrego się nie stało. Wolę się męczyć i szukać innych sposobów :)

      Usuń
    8. Troszkę ponad 100 ml Nivei w oryginalnym opakowaniu. Chyba że to dla Ciebie za dużo, to odleję 20-30 ml i spróbuję w końcu sobie wyrobić jakieś zdanie o tym balsamie ( na razie wiem tylko, ze nie szkodzi =D). Ale nie zależy mi szczególnie, co najwyżej kupię sobie kiedyś nowy.

      Usuń
    9. Zostaw sobie połowę, spokojnie :) Mnie 50 ml wystarczy :) Chcę bo bo jest na alkoholu stearylowym :> Na skręt nie będę zwracała uwagi chyba, że serio jakas wielka zmiana nastąpi :) Dlatego lepiej zostaw sobie trochę, bo przynajmniej używasz go zgodnie z przeznaczeniem :)

      Usuń
  6. Kurcze-szampon rokitnikowy i olej sojowy-mam około 150ml balsamu fińskiego,kremu Isana,maski złotej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz te same rzeczy co joule. Julia była pierwsza, zobaczymy co wybierze :) Jesli chodzi o krem Isana pierwsza była kubekczekolady. Złotą maskę już od Ciebie mam :):) Ale balsam fiński chętnie :) Zobaczymy jak to wyjdzie.

      Usuń
    2. Ja bym chciała maskę złotą, wymienisz się? Mam balsam Green Pharmacy Argan i granat, maskę Alterra Granat i Aloes, wcierkę Joanna rzepa, olejek migdał i papaja Alterra. Dużo tego nie mam ale mogę wziąć mniejszą ilość tej maski albo wysłać kilka mniejszych próbek o łącznej objętości 150 ml - jeśli chcesz.

      Usuń
    3. Handlujcie sobie do woli, ja jednak odpadam - kobieta zmienną jest, wybaczcie;)

      Usuń
    4. Ok, to piszę do Mari :)

      Usuń
  7. Ja mam Balsam prowsnsalski PO, jeśli jeszcze nie masz nikogo do tej wymianki to daj znać na maila k.domrazek@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. balsam na cedrowym peopilisie za którąś z maseczek planety organicy?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nam nie wyjdzie, ja przecież nie mam ani balsamy cedrowego ani masek PO :)

      Usuń
  10. Ja z chęcią oddam resztę olejku z Alterry brzoza i pomarańcza za cokolwiek co zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Została maska Gliss Kur, jedna. Może być? :)

      Usuń
    2. Jeśli tak, możemy wymienić się adresami na mailu i jutro wyślę maskę :)

      Usuń
  11. Mi również masło shea nie służy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, jest jeszcze szansa na wymianę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystkim się już wymieniłam.

      Usuń

Prześlij komentarz