Rozdanie ~ Giveaway

To jeszcze nie rosyjskie rozdanie, które obiecałam Wam w poście o zakupach z kalina-sklep. Tamto tak jak zaplanowałam zrobię zimą. Będzie zimno, ciemno i paskudnie a wtedy spróbuję poprawić Wam humor :)

Dzisiaj mam dla Was kilka drobiazgów.



1.Odlewka maski Serical Kallos Latte 200 ml
2. Odlewka maski Beauty Formulas Honey Treatment Wax 120 ml
3. Tołpa dermo face. Zestaw próbek kremów do cery naczynkowej
4. Lakier Golden Rose Rich Colour numer 18
5. Żel 2w1 z peelingiem Soarya Care&Control
6. Filtr Dermedic Sunbrella 50+ (kartonik jest otwarty ale krem jest nieużywany)
7. Bioliq, Krem regenerujący na noc do cery trądzikowej 5x2 ml, Krem do cery trądzikowej na dzień 5x2ml, Serum punktowe na trądzik 5x2 ml, w sumie 30 ml
8. Eveline Slim Extreme 4D Serum wyszczuplające
9. Odlewka szamponu Johnson's Baby z lawendą, 200 ml
10. Pilomax: turban i grzebień

Zasady:

1. Trzeba być publicznym obserwatorem bloga...
2. ...i odpowiedzieć na pytanie: Gdybyś mogła obudzić się jutro z wymarzonymi włosami, jakie by one były? Długość, gęstość, skręt, kolor... :)
3. W związku z tym, że na pewno będę miała problem z wyborem najciekawszej odpowiedzi, możecie podnieść swoje szanse przez:
a) dodanie banneru rozdania (którekolwiek z dwóch zdjęć) na pasku bocznym bloga lub w zakładce "konkursy": + 2
b) dodanie notki o rozdaniu: + 3
c) dodanie bloga do blogrolla: +1
d) a moje najaktywniejsze komentatorki dostają dodatkowe 2 punkty :)

Organizatorką rozdania jestem ja, właścicielka bloga henri-and-her-hair.blogspot.com
Rozdanie trwa od 12 października 2013 (sobota) do 3 listopada 2013 do 23.59 (niedziela). Wyniki pojawią się na blogu do środy 6 listopada. Na wiadomość zwrotną od zwyciężczyni będę czekała do niedzieli 10 listopada. W przypadku braku zgłoszenia nagroda przypadnie kolejnej osobie. Pokrywam koszt wysyłki na terenie Europy. Z jednej strony niesprawiedliwe byłoby nie danie szansy osobom zza granicy. W końcu prowadzę bloga dwujęzycznego :) Z drugiej na wysyłkę na antypody mnie nie stać. Więc przepraszam, ale tym razem tylko Europa.

Zgłoszenie do konkursu oznacza akceptację regulaminu.
Rozdanie nie podlega Ustawie z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).


W związku z tym, że stworzenie formularz Google mnie przerosło (zły dzień) a potrzebuję Waszych adresów e-mail do wysłania wiadomości o wygranej, proponuję wysyłać formularze na mojego maila:
henriettahair@gmail.com. W ten sposób Wasze adresy nie będą dostępne publicznie.

W tytule wpiszcie proszę "Zgłoszenie".

Wzór formularza:

1. Obserwuję jako:
2. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
3. Banner: TAK (link)/NIE
4. Notka: TAK (link)/NIE
5. Blogroll TAK (link)/NIE
6. Adres e-mail, jeśli zgłaszacie się przez komentarz

W razie pytań czy niejasności również proszę o wiadomość mailową :)


_______________________

It's not the Russian giveaway I promised you in the post where I showed you my Russian beauty haul. I will do that one in Winter, as I have planned. It will be cold, dark and ugly outside and I'll try to cheer you up. 

Today I have a few little things for you:



1. Serical Kallos Latte deep treatment 200 ml
2. Beauty Formulas Honey Treatment Wax DT 120 ml
3. Tołpa dermo face. A set of creams samples for skin with broken capillaries
4. Golden Rose Rich Colour no.18 nailpolish
5. Soarya Care&Control face gel and scrub, 2in1
6. Dermedic Sunbrella 50+ sunscreen (it's unused though the box is opened)
7. Bioliq, Night regenerative cream for skin with acne problems 5x2 ml, Anti-acne day cream 5x2ml, Anti-acne spot serum 5x2ml, 30 ml in total
8. Eveline Slim Extreme 4D Slimming serum
9.  Johnson's Baby lavender shampoo, 200 ml
10. Pilomax: turbie twist and a comb

The rules:

1. You need to be a public follower of my blog...
2. ... and respond to the question: If you could wake up with your dream hair tomorrow, what would it be like? Length, thickness, colour, curls or not...?
3. Since I will have a problem with picking up the best answer, you can help me by getting a few extra points:
a) adding the banner (whichever of the two pictures) on your blog's sidebar or in "Contests" tab: +2
b) adding a separate entry about the giveaway: +3
c) adding my blog to your blog list: +1
d) my most active commentators get 2 extra points :)

The organiser of the contest/giveaway is me, the owner of henri-and-her-hair.blogspot.com blog.
Time: October 12, 2013 (Saturday) until Novebmer 3, 2013 (Sunday), 11:59 PM. I will publish the name of the winner on November 6, 2013 (Wednesday) or earlier. And I'll wait for a message from that person until November 10, Sunday. In case of no message the person who was second on the list will win. I pay for the shipping all over Europe. Since my blog is bilingual it would be unfair not to give a chance to people outside Poland. On the other hand I can't afford sending a package to the other end of the world. So,  I apologise for that but Europe only this time. 

My contest is not a subject to the Act of July 29, 1992 on games and bets.

Since I failed at making a Google Form (bad day) and I need your e-mail addresses to send an information when you win, I think the best option is for you to send me the forms via e-mail. Here's the address  henriettahair@gmail.com. This way your addresses won't be publicly available.

Please write "Contest" in the mail topic.

The form:

1. Nickname of you as a follower:
2. Answer to the hair question:
3. Banner: YES (link)/NO
4. Entry about the contest: YES (link)/NO
5. Adding me to bloglist: YES (link)/NO
6. E-mail address, if you sign up for the contest in a comment below

If something's unclear or you have any questions please send me an e-mail, too :)

Komentarze

  1. 1. Obserwuję jako: Michasia S.
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Oczami wyobraźni czasami już nieraz pokazywałam sobie ten obraz...
    Chciałabym obudzić się rano i zobaczyć leżący obok mnie gruby, czarny warkocz. Cała w motylach zapewne pobiegłabym do lustra i zaczęła go rozplatać. Na pewno nie miałabym z tym problemu... Błyszczące i mięsiste pasma przelewałyby mi się przez palce.
    Po ich odpowiednio długim wygłaskaniu na pewno zaczęłabym przeróżne obroty przed lustrem. Sięgałyby tej linii, którą Ty sobie wyznaczyłaś. Jest to moja wymarzona długość.
    Piękne, kruczoczarne i nieziemsko obijające blask włosy to moje marzenie. Dlatego właśnie tak bardzo zachwycam się tymi, które posiada Eve.

    Mam nadzieję, że kiedyś przyśni mi się taki sen :D
    3. Banner: TAK www.zaslepionawlosomaniactwem.blogspot.com
    4. Notka: NIE
    5. Blogroll TAK jak wyżej :)
    6. Adres e-mail, jeśli zgłaszacie się przez komentarz: michasiamini444@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

  2. 1. Obserwuję jako: paula a
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym mogła obudzić się z wymarzonymi włosach na pewno były by to brązowe, grube, gęste włosy do pasa, naturalnie prościutkie, z którymi nie miałabym żadnych większych problemów jak np wypadanie, częste przetłuszczanie. Zawsze lśniace i lejące :)
    PS. Oby to się kiedyś spełniło ;P
    3. Banner: TAK http://cosmeticwahnsinn.blogspot.com/
    4. Notka: NIE
    5. Blogroll NIE
    6. Adres e-mail, jeśli zgłaszacie się przez komentarz: kosmetyczneszalenstwo7@gmail.com

    Zapraszam również do odwiedzenia mojego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Obserwuję jako: chung
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym mogła obudzić się jutro z moimi wymarzonymi włosami, obudziłabym się z grubym kokiem spiętym na czubku głowy spinkami-żabkami w koczek-ślimaczek! Przypięta byłaby do tasiemką metka, zaświadczająca o wieloletniej gwarancji na GOOD HAIR DAYS. Po rozwinięciu go, włosy sięgałyby pasa, byłyby proste jak druty, mimo nocnego upięcia i błyszczące. Słuchałyby się mnie bez wyjątków! Kolor zgodny z moim naturalnym - czekoladowy. Zdrowe, mocne końcówki i... niskie zapotrzebowanie na pielęgnację! ;)
    3. Banner: http://hungryhair.blogspot.com/p/rozdania.html
    4. Notka: NIE
    5. Blogroll NIE
    6. Adres e-mail: hungryhair@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze zrozumiałam, że mamy wysyłać zgłoszenia mailem? Czemu wszyscy piszą tutaj?;p Ja jeszcze chwilę pomyślę, ale nie mogę się zbytnio rozmarzyć, żeby nie znienawidzić swoich włosów. W końcu one też nie są takie złe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez to że nie udało mi się stworzyć formularza google a może nie każdy chce, żeby jego adres mailowy był publikowany (chociażby ze względu na nieszczęsny spam) pomyślałam, że wysłanie zgłoszenia na moją skrzynkę załatwi sprawę. Ale nie jest to konieczne. W komentarzu też może być :)

      Usuń

  5. 1. Obserwuję jako: Gabrysia
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    -Długie do kolan.
    -Gęstsze niż obecnie. Tak z 12 cm w kucyku by mnie uszczęśliwiło chyba już do końca życia =) ( a mam 7,5).
    -Kolor taki sam jak mam teraz. Czasami marzy mi się bycie rudą ale mój naturalny kolor też mi się podoba. Oczywiście przy zapuszczaniu takich długich włosów końce by mi pojaśniały więc miałabym naturalne ombre i delikatne jaśniejsze pasemka.
    - Co do skrętu - tafla gładkich grubych włosów to piękna wizja, ale jednak wolę moje fale z kilkoma kręciołkami. Mogą się nawet trochę puszyć, nie przeszkadza mi to. Wiadomo że włosy mają swoje humory.
    - Grubość włosów bez zmian, nie robi mi to szczególnej różnicy.
    Jak widać chcę włosy mieć tylko sporo dłuższe i gęstsze. Marzy mi się długi i przede wszystkim GRUBY warkocz. A właściwie to przeróżne warkocze, kłos, lina, z czterech, pięciu i dziesięciu części, taki z jednym lub dwoma pasemkami cieńszymi jaki ostatnio był pokazywany na blogu Rapunculi... I oczywiście koki i upięcia z tych warkoczy. Achhhh.
    3. Banner: Nie.
    4. Notka: Nie prowadzę już bloga, więc nie będę wyłudzać dodatkowych losów. Nie.
    5. Blogroll W blogrollu akurat Cię mam, ale czy chcesz to liczyć, skoro go nie prowadzę? (on-paradise.blogspot.com)
    6. Adres e-mail, jeśli zgłaszacie się przez komentarz: gettan.touka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Natalka Fr.
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe: Gdybym jutro wstała, a moim oczom ukazałyby się włosy, o których marzę jestem pewna, że cały ranek spędziłabym w domu - przed lustrem, przyglądając się pięknym, lśniącym, blond lokom, z idealnie ułożoną grzywką. Gdy zdecydowałabym się wyjść na zewnątrz, ludzie zatrzymywaliby się, aby choć na moment przyjrzeć się, jak mimo brzydkiej pogody od moich włosów bije blask. Żadnego puchu, elektryzowania, ot idealne sprężynki po pas. Wieczorem, kładąc się spać zaplotłabym grubego warkocza, zasypiając z uśmiechem na ustach, wiedząc, że następnego dnia znów będę mogła zachwycić się nimi na nowo! :)
    3. Banner: TAK hiukseni.blogspot.com
    4. Notka: nie :)
    5. Blogroll - nawet nie wiem co to jest :<
    6. Nie jestem pewna, czy nie miały tego podawać tylko osoby niezalogowane, ale ok :) laislaboniita@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako gusia825
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Moje idealne włosy dopasowywałyby się do mnie każdego dnia z osobna, gdybym chciała - byłyby proste, innego dnia falowane. Rosłyby szybko i byłyby zdrowe. Mój ulubiony kolor to ognisty rudy i takie powinny być moje włosy idealne. Nie mniej jednak jak to w bajkach.. powinny każdego dnia mieć inny kolor;) Wedle mojego życzenia. Powinny zawsze lsnić, nie wymagać wiele pielęgnacji i sprawiać, że będę się z nimi czuć szczęśliwa. Niestety idealne włosy nie istnieją, a mnie pozostaje się cieszyć tym, że dzięki coraz bardziej świadomej pielęgnacji - włosy stają się coraz ładniejsze i dłuższe.
    3. Banner: TAK latikashair.blogspot.com
    4. Notka: NIE
    5. Blogroll TAK latikashair.blogspot.com
    6. Adres e-mail gusia825@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 1. Obserwuję jako: eve
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe:Gdybyś mogła obudzić się jutro z wymarzonymi włosami, jakie by one były? Długość, gęstość, skręt, kolor... :) . Byłyby naturalnie bardzo ciemno brązowe. Momentami wyglądające na czarne z lekkim brązowym połyskiem, grube, bardzo, bardzo gęste. Chciałabym żeby nadal były taki lejące, sypkie i gładkie jak obecnie ale mogłyby być podatniejsze na stylizacje(wolę proste włosy ale od czasu do czasu marzy mi się burza loków). Chciałabym także, żeby się nie odgniatały. Co do długości to sama nie wiem. Na początek może długość za pupe :).
    3. Banner: TAK http://blogeve-evel.blogspot.com/ - lewa strona.
    4. Notka: /NIE
    5. Blogroll /NIE
    6. Adres e-mail eve.evel@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Ciekawska Beti
    2. Odpowiedź na pytanie konkursowe:

    Włosy kręcone – życie szalone
    A ja mam proste przez całe życie!
    I marzę o kręconych skrycie
    Takich Julii Roberts zazdroszczę
    Chętnie takie na głowie ugoszczę
    Pielęgnowałabym je od rana do wieczora
    A mężczyzn przy mnie by była cała sfora
    Pewien bliski kolega powiedział mi w sekrecie
    Że marzy o takich włosach kobiecie
    A ja mam proste! Jak druty na mrozie
    I tylko proszę o kręcone Bozię
    I jeszcze na rudo bym je pofarbowała
    I jak wiewiórka na randki kicała
    Bo wszystkie moje koleżanki rudzielce
    Szczycą się powodzeniem u chłopców wielce
    Długie niech będą, a raz się żyje!
    Choć w godzinę ich chyba nie umyję…
    Z taką długością to pielęgnacja
    Byłaby jak mission impossible akcja
    Dla mnie, dziewczyny, o krótkiej czuprynie
    Która z miłości do wygody słynie
    Ale czego się nie robi dla flirtowania?
    I w oczach mężczyzn zainteresowania?
    Jestem gotowa na poświecenia,
    Oręż w dłoń! I jestem gotowa na te utrudnienia
    Znaczy się, grzebień na myśli miałam…
    A… gdzie on jest? Bo wczoraj się czesałam…
    No dobra, nie będę twardej zgrywała
    Długość do ramion by wystarczała
    Ale z rudego odcienia nie rezygnuję!
    Jutro z wiewiórką się zakumpluję
    Mmm, gęste włosy jak w reklamie
    Przystoją takiej jak ja damie
    To nic, że w spodniach dresowych
    Co to ma do spraw włosowych?
    Bo mężczyźni większość czasu patrzą na nie
    Na randce zajęci są ich głaskaniem…
    Choć w sumie… nawet bez… włosów kręconych
    W idealną fryzurę ułożonych
    I bez seksownego, rudego odcienia
    Bez niezwykle modnego strzyżenia
    Nawet kompletnie rozczochrana
    I tak będę przez niego kochana!

    3. Banner: TAK ale na FB https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1433510726871988
    4. Notka: NIE
    5. Blogroll NIE
    6. Adres e-mail blondbenita@onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz