Zakupy: Kalina sklep ~ Kalina haul

Zaszalałam :) Ale wszystko było zaplanowane. Część produktów kupiłam na konkurs, który zamierzam zorganizować dla Was zimą a reszta to zapas szamponów dla mnie. Przeliczyłam pojemność, wydajność, czas i daty ważności i wyszło na to, że mogę sobie kupić 5 butelek po około 400 ml każda. Razem z dwiema, które mam w domu, starczy mi to na prawie dwa lata, mniej więcej do maja 2015 roku. Maseczki i odżywki lubię kupować (czekam aż zużyję obecny zapas i później już będę robiła mniejsze zakupy na bieżąco) ale szamponów wolę mieć zapas, ze względu na dostępność i fakt, że nie chcę eksperymentować. Trzymam się rosyjskich produktów bez siarczanów. I tak oto mogę spokojnie pływać w szamponach przez najbliższe dwa lata ;)

Lista szamponów dla mnie:

1. Planeta Organica, Szampon do włosów suchych i zniszczonych na bazie olejku z rokitnika arktycznego
2. Planeta Organica, Żel pod prysznic na bazie olejku z ekwadorskiego kakao (nie było szamponu NS Ochrona i Energia, ostatniego NS którego nie miałam a chciałam przetestować. Po sprawdzeniu składów żeli, szamponów i płynów do kąpieli postanowiłam kupić żel Planeta Organica i użyć go jako szamponu.)
3. Natura Siberica, Szampon dla włosów farbowanych i zniszczonych, Ochrona i blask
4. Natura Siberica, Szampon dla włosów suchych, Objętość i Nawilżenie
5. Love 2 Mix, Szampon dla włosów suchych, Organiczne Acai i proteiny pereł

Lista produktów na konkurs/rozdanie:

Zestaw 1: Love 2 Mix, Organiczne Awokado i Mango, Szampon do włosów z efektem laminowania i maska z efektem laminowania
Zestaw 2: Natura Siberica, Objętość i Nawilżenie, Szampon i balsam dla włosów suchych
Zestaw 3: Planeta Organica, Szampon i balsam odżywczy Aleppo

Mam nadzieję, że skusiłam Was trochę rozdaniem. Schowałam wszystko głęboko, żeby mnie samej nie kusiło do zimy ;) 

Miałyście któryś z szamponów? Jak się spisywał?


Lewa część jest Wasza, prawa moja ;) ~ Things on the left are yours, my goodies sit on the right ;)



I went a bit crazy :) But it was all planned. Some of the products are for you – I will be organising a contest in winter. The rest are shampoos for me. I calculated bottle sizes, time and expiration dates and it turned out I can buy 5 bottles of shampoo, about 400 ml each. Along with the two I have at home now they will last me almost two years, more or less until May 2015. I like buying deep treatments and conditioners (I am trying to finish off the current ones and then I will keep making smaller purchases, but more often) but I prefer to have a stock of shampoos because I can only buy them on-line and I don't like experimenting. I stick to sulphate free Russian shampoos. So now I can swim in them for the next two years.

List of shampoos I bought for myself:

1. Planeta Organica, Shampoo for dry hair based on Hippophaë rhamnoides oil
2. Planeta Organica, Shower gel based on cocoa from Ecuador (the last Natura Siberica shampoo I wanted to try was out of stock. So, after checking ingredient lists of Planeta Organica shampoos, shower gels and bathing liquids I decided to experiment and buy the shower gel to use it as a shampoo.)
3. Natura Siberica, Shampoo for dyed and damaged hair, Protection and Shine
4. Natura Siberica, Shampoo for dry hair, Volume and Moisture
5. Love 2 Mix, Shampoo for dry hair, Organic acai berries and pearl protein

List of products I bought for the contest/giveaway:

Set 1: Love 2 Mix, Organic Avocado and Mango, Shampoo with laminating effect and deep treatment with laminating effect
Set 2: Natura Siberica, Volume and Moisture, Shampoo and conditioner
Set 3: Planeta Organica, Nourishing Aleppo shampoo and conditioner

I hope I have tempted you with the contest :) I have hidden all these bottles, so that they don't tempt me! ;) 

Have you used any of these shampoos? I know they are available outside Poland (and Russia). If yes, how did they work for you?

Komentarze

  1. Cudenka:D

    Ja mam aktualnie ten szampon natury siberici. Spisuje się świetnie. Chciałam dobrać do tego jeszcze odżywkę ale niestety nie była dostępna.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, tak to jest :) Najczęściej przynajmniej jednej rzeczy z listy zakupów nie ma. Oraz: dostawa następuje kilka dni po tym jak się złoży zamówienie:D

      Usuń
  2. Planowanie level master :O Ale ile wspaniałych szamponów, tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? Aż sama jestem z siebie dumna :D
      Chyba zrobię sobie wystawę na parapecie.

      Usuń
  3. Zestawem pierwszym w rozdaniu podbiłaś moje serce...
    Aż chce się zimy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha :) Ja z kolei ślinię się na drugi i trzeci :D

      Usuń
  4. Ale super zakupy :-) Też kupiłam ten żel pod prysznic z Planeta Organica z olejem kakaowym z zamiarem używania go jako szamponu, jednak słabo się pieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam. Nie przejmuj się. Ważne, że wiesz, że rozprowadziłaś go na całych włosach czy skórze głowy. Pienienie się nie ma nic wspólnego z myciem :)

      Usuń
  5. A do Zimy tak daleko..... Będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli skusiłam :)
      A lato w pełni! :>

      Usuń
  6. chyba nie zdecydowałabym się na kupno szamponów na 2 lata ;D wyjdzie jakaś nowość i będzie cię kusić :D poza tym, nie wytrzymałabym tyle bez zakupów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę z zapasu. Na 2 lata spokój. Nowości mogą poczekać :)

      Usuń
  7. Uwielbiam szampon rokitnikowy- cudownie pachnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Czeemu dopiero w zimie?;) Gratuluje przemyślenia i wyliczeń, na prawdę imponujące. Przyszedł do mnie niedawno balsam z serii rokietnikowej, ale jeszcze nie używałam, bo robiłam włosom porządny detoks;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kilku tajemniczych powodów ;)
      Dziękuję :) Sama jestem pod wrażeniem. Obym się tylko nie pomyliła bo nie cierpię kiedy coś mi się przeterminuje. Niedawno z resztą o tym pisałyśmy :)

      Usuń
  9. SKUSIŁAŚ!!!Szampon PO rokitnikowy-CUDO,z NS równie są b. dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że data ważności decyduje o kolejności użycia, inaczej nie wiedziałabym za co mam się zabrać na początek :D

      Usuń
  10. nie mam jeszcze niczego, a do zakupów przymierzam się od dobrych kilku miesięcy. chcę wybrać to co najlepsze i zamiast kupować - czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łooo poszalałaś z szamponami:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaszalałaś, haul ogromny! :D Chyba wszystkie pozycje bym chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczyłam na biurku paczkę (pakę) to też uznałam, że słowo "ogromny" jest odpowiednie.

      Usuń
  13. Szampon do włosów farbowanych NS jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twojej recenzji go kupiłam :) Inaczej nie myślałabym o produkcie do farbowanych włosów :)

      Usuń
  14. o kochana, nie mogę się doczekać tego rozdania/konkursu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. zwariowało, oszalało moje serce :O

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cuda, ja mam w planach kupić ten Planeta Organica

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję że nie będziesz żądała lubienia czegokolwiek na facebooku w tym konkursie, bo mnie to z miejsca dyskwalifikuje =) a ja już zacieram łapska na to rozdanie =3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie będę. Najwyżej opcjonalnie :) Może powinnam bardziej postawić na rozwój bloga przez sieci społecznościowe ale mnie samą irytuje facebook z kilku powodów. Więc nie dziwię się, że wiele osób nie chce go mieć. Sama bym nie używała go często gdyby nie studia :)

      Usuń

Prześlij komentarz