Liebster Blog Award


Bardzo dziękuję Weronice (która jest właścicielką pięknych, rudych i kręconych włosów) za nominację :) :*
W związku z tym, że niedawno zadawałam swoje pytania i nominowałam innych, tym razem pozostawię TAG otwarty dla każdego:)

1. Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam bloga, ponieważ po trzech latach włosomanii chciałam... coś z tym zrobić. Od dłuższego czasu myślałam albo o kanale na YT (brak sprzętu zdecydował) albo właśnie o blogu. Chciałam, żeby włosomania była czymś więcej niż nakładaniem odżywek i czekaniem co się stanie. Chciałam coś... tworzyć. Właśnie. Moja potrzeba tworzenia.

2. Jakie są trzy kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie życia?
Odżywka/maska do włosów. To na pewno :) Mleczko do twarzy, bo nie mogę myć jej wodą... I perfum Elizabeth Arden- ArdenBeauty

3. Jaka jest Twoja ulubiona pora dnia i roku?
Dnia... Chyba rano. Rano jeszcze wierzę, że coś dziś zrobię. A roku- wczesna jesień. Bo jest ciepło i jest piękne światło.

4. Jakie są Twoje wymarzone włosy(kolor, długość, skręt lub jego brak)?
Minimalnie pod pośladki, rude, skręt- tak jak teraz mogłoby być, chociaż marzę o ciężkich, gładkich, idealnie prostych włosach.

5. Jakie są Twoje ulubione książki/filmy?
Z filmami u mnie kiepsko. Za to książki- ulubione to biografie Elżbiety I i angielskie klasyki.

6. Wolisz wstawać rano czy siedzieć do późna w nocy?
Lubię, kiedy udaje mi się wstać rano. Dzień jest długi.... Wydaje mi się, że jest 15 a to dopiero południe. Coś takiego zdarza się raz na pół roku. Zazwyczaj, niestety, siedzę do nocy.

7. Lubisz gotować?
Im bardziej lubię, tym mniej mi to wychodzi :) Ale lubię.

8. Na jaki kosmetyk jesteś w stanie przeznaczyć najwięcej pieniędzy?
Nawilżająca i wygładzająca maska do włosów. Byle by działała!

9.  Gdybyś mogła przenieść się w czasie do jakiegokolwiek momentu w przeszłości to gdzie byś chciała się znaleźć i dlaczego?
Elżbietańska Anglia, poproszę! :) (Ale mogę wrócić, tak?:P ) Uwielbiam Elżbietę I.

10. Żyjesz zdrowo(jesz zdrową żywność i uprawiasz sport)?
Biegam, wszędzie gdzie mogę dojść w godzinę- chodzę. Chyba, że jest bardzo zimno :) Nie jestem na żadnej diecie (brrr!), staram się jeść zdrowo- warzywa, owoce, czasem ciemne pieczywo- ale pozwalam sobie na pizzę i słodycze kiedy mam ta to ochotę :)

11. Jakie wpisy na blogach lubisz czytać najbardziej?
Aktualizacje włosowe i przepisy na domowe maski i płukanki :)



 

__________________________________

I would like to thank Weronika (who has amazing red and curly hair) for nominating me :) :*
Since I have already done this tag twice, and nominated people, this time I will leave it open :)

1. Why did you start the blog?
Because after 3 years of intense hair care I wanted to do something with it. For a longer while I was thinking about a YT channel (no equipment here, though) so I decided to have a blog. I just wanted it all to be something more than applying conditioners and waiting for results. I wanted to create something. That's it. My need of creation.

2. What are three beauty products that you couldn't live without?
A conditioner/deep treatment, that's for sure :) A face cleansing milk, since I can't use water to wash my face. And... Elizabeth Arden perfume, ArdenBeauty.

3. What's your favourite season and daytime?
Morning. In the morning I still believe I will do something during the day. Season- early fall. Because it's warm and the light is so beautiful!

4.What's your dream hair (colour, length, curls or lack of them)?
At least below my buttocks, red. I dream about ideally straight, smooth hair, but it could stay as it is.

5. Your favourite movies and books?
I'm bad at watching movies. And books... my favourite ones are Elizabeth I's biographies.

6. Do you prefer waking up early or staying up until it's late?
I like it when I manage to wake up early. I feel that the day is long... I think it's 3 PM and it's only midday. Something like this happens maybe two times a year. Usually, I stay up late in night, unfortunately.

7. Do you like cooking?
I do. The more I like it, the worst I am at it. But I still like it:)

8. For which beauty products you could pay a lot?
A good moisturising and smoothing hair mask. 

9. If you could go back to any moment in the past, where would you go and why?
Elizabethan England, please! (But I can go back, right?:P) I love Elizabeth I.

10. Do you have a healthy  lifestyle? (healthy food, exercising)
I run and I walk everywhere I can get in one hour (unless it's cold). I do not have any diet (nooo for diets!) but I try eating healthy food. I eat fresh fruit and vegetables, rye bread sometimes- but when I want to eat some chocolate or a pizza- I do it. 

11. What are your favourite posts in other blogs? 
I like hair updates and recipes for homemade treatments and rinses :)



 

Komentarze

  1. Po przeczytaniu Twoich odpowiedzi zdałam sobie sprawę, że jesteś bardzo podobna do mnie :)
    Naprawdę, to aż dziwne, ale mogłabym identycznie odpowiedzieć na wszystkie te pytania. No, może oprócz zafascynowania Elżbietą.. Ale to i tak niesamowite!

    I dziękuję za komplement ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju :) Ale super :)

      Komplement pełni zasłużony :)

      Usuń
  2. Z tą maską do włosów zgadzam się w 100%. Również wydałabym sporo pieniędzy na coś, co ładnie wygładzałoby włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakiś producent nas przeczyta i coś nam wymyśli...? :D Skoro jesteśmy gotowe sporo płacić, jest dowód na piśmie... :D

      Usuń
  3. O tak, maska do włosów to zdecydowanie rzecz, na którą można przeznaczyć więcej kasy, żeby tylko dobrze działała :D Chociaż, ostatnio okryłam dwa Kallosy, które mimo swojej niskiej ceny naprawdę się sprawdzają, no i te zapachy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna ciekawią mnie te perfumy elizabeth arden a nigdzie nie ma testerów. Bu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro nie ma?
      Ja dorwałam wielki flakon na allegro po Bożym Narodzeniu :D 100 ml w cenie, po której w drogeriach w promocji można dostać 30 ml, ewentualnie. Ktoś chyba nie chciał prezentu :D Zamknięty, zafoliowany, oryginalny :)

      Usuń
    2. Mi raczej chodzi o to, żeby sobie powąchać za darmo, dopiero później bym kupowała.

      Usuń
    3. W Rossmannie prawie na 100% kiedyś widziałam informację o promocji w gazetce :)

      Usuń
  5. 'Rano jeszcze wierzę, że coś dziś zrobię. ' Jakie to prawdziwe ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? I ja tak codziennie. Nie wiem kiedy coś się zmieni i zacznę czuć motywację wczesniej niż o 23:00.

      Usuń

Prześlij komentarz