TAG: 10 pytań ~ 10 questions TAG

Dziękuję caravely za otagowanie :)

1 Lubisz czytać? Co i jakich ilościach?
Lubisz. W ilościach sporych, nie powiem, że codziennie coś, ale kilka książek w miesiącu zjadam. Ze względu na studia czytam sporo angielskich klasyków (poza lekturami, obowiązkowego czytania nie wliczam). Poza tym ostatnio pochłaniam powieści Philipa K. Dicka. Uwielbiam Andrzeja Sapkowskiego. I Edgara Allana Poego. 
Ale najbardziej biografie Elżbiety I.

2 Kiedy rano wstajesz to...
Nie wstaję. Ok, wstaję, ale zasypiam znów. W połowie ubierania się albo jedzenia ;)
A tak poważnie – zakładam okulary, żeby nie wpaść na ścianę. 

3 Czym dla Ciebie jest odpoczynek?
Kocyk, trawa, słońce, książka :) Najczęściej niestety jest to siedzenie przy komputerze, zwłaszcza kiedy mamy taką wiosnę :( Ale naprawdę wypoczywam tylko na świeżym powietrzu.

4 Czy jest coś czego w życiu chciałabyś spróbować, ale coś Cię powstrzymuje?
Chciałabym mieć rude włosy. Ale boję się farbowania :) Bo mogę źle dobrać proporcje henny i cassii (tylko naturalne farba wchodzi w grę), bo kolor może nie pasować (bardzo prawdopodobne), bo odrosty, bo jak mi się znudzi będę latami wracała do swojego koloru...

5 Jeśli wakacje to koniecznie...
Z narzeczonym i z gotowaniem :)

6 Ulubiona pora roku?
Jesień. Ale ta wczesna. Nie listopad, z ohydną szarą pogodą, tylko wrzesień i październik, bo jest ciepło, piękne światło...

7 Koty, psy, chomiku, rybki...? (Twój stosunek do zwierząt)
Mam psa. A tak naprawdę to on ma mnie ;) Niestety został u rodziców... W przyszłości na pewno będziemy mieli i psa i kota. 

8 Najbardziej nie lubisz, kiedy ktoś... (?)
Mówi mi co mam robić. Wtedy szansa, że to zrobię, jest zerowa. Musi mi się samej zachcieć myć naczynia ;)
9 Twoim najgorszym przyzwyczajeniem jest...
Ignorowanie budzika. Nawet czasem nie wiem, że to robię.

10 Ulubione łakocie? :)
Nutella, wiśniowa czekolada Wedla, karmelowa Milka (nie toffi, karmelowa)... Ostatnio po długim czasie czajenia się kupiłam sobie batonik czekolady belgijskiej z Biedronki. O raaaany! On ma nutellowe nadzienie, ludzie! :) Przynajmniej ten fioletowy, mleczny. Reszta nie wiem. (Jeszcze nie wiem.)

Osoby, które taguję, to: Gabrysia/Jukoka, Weronika, Robinsonowa, Czarna Wiedźma (znów Cię męczę :D), oraz michasia mini. Panie pozwolą, że pytania będą te same :) (Moja kratywność poszła dziś w innym kierunku.)
_________________________________


Thank you, caravely, for tagging me :)

1. Do you like reading? What do you read and how much?
I do. And I read quite a lot. Not every day, but I read a few books per month. Because of my studies I read quite a lot of English classics (apart from the obligatory reading for classes.) Recently, I’ve been reading Philip K. Dick. I love Andrzej Sapkowski. And Edgar Allan Poe. But my favourite reading is biographies of Elizabeth I.

2 When you wake up in the morning…
I don’t wake up. Ok, I do, but I fall asleep again. In the middle of putting my clother on or eating my breakfast.
I’m kidding. I put my glasses on. To avoid hitting a wall.

3. What does a rest mean for you?
A blanket, grass, sun, a book ;) Most often, unfortunately, it’s sitting in front of the computer, especially since we have such a Spring ;( But I am really relaxed when I’m outside.

4 Is there anything you’d like to try but there’s something that keeps stopping you?
I’d like to have red hair. But I’m afraid of dying it :D Because I can take wrong proportions of henna and cassia, the colour may not fit my complexion (which is really probable), I will have roots, if I get bored it will take me years to go back to my virgin hair.

5. If holidays, then it’s fir sure…
With my fiancé and with cooking delicious food :)

5 Your favourite season?
Autumn. But not the late autumn, not November, with rain and ugly weather without sun. I like September and October, because it’s warm, the light is beautiful…

7 Cats, dogs, hamsters, fish...? (Your attitude to animals.)
I have a dog. Or he has me ;) Unfortunately, he stayed with my parents… In the future we will surely have a cat and a dog.

8 You hate it when someone….
Tells me what to do. The chances I do it are… none. I need to want, by myself, to go and do this washing-up.

9 Your worst habit…
Ignoring the alarm clock. Sometimes I don’t even know I do it.

10 Favourite sweets? :)
Nutella, cherry chocolate by Wedel and caramel (not toffee) chocolate by Milka. A while ago I bought myself a bar of Belgian chocolate from Biedronka chain grocery store. I always wanted to do it. Oh my! It’s delicious! It is filled with chocolate that tastes like Nutella! At least the violet one, the milky version. I don’t know how about the rest. (I don’t know yet. )

The people I tag are: Gabrysia/JukokaWeronikaRobinsonowaCzarna Wiedźma (I'm bothering you again :D), and michasia mini. Ladies, if you don't mind, the questions will be the same. My creativity has gone somewhere else today.


Komentarze

  1. Hahaha, z budzikiem mam to samo. Najgorsze, że zasypiam, śnią mi się różne rzeczy a potem: O RANY ZASPAŁAM!!
    iiii- rudy ;p ja mam, ale już mi sie nudzi i chcę coś kombinować ;p ale odrosty są straszne, to przyznaję(kiedyś farbowałam na czarno włosy, to coś o tym wiem)
    Też kocham jesień :) Nie wiem, czemu ludzie jej nie lubią. Mój organizm i mój umysł ją uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasem nawet nie pamietam wyłaczania go :D Ale w większości po prostu jestem przekonana, że "ja tylko na chwilę się położę". Tak... jasne :D

      Pewnie większość kojarzy jesień z deszczem i ponurym nastrojem... A ja ją od niedawna lubię :) Nie jest za gorąco, nie ma już wszędzie turystów, światło zwłaszcza po południu jest najpiękniejsze... :)

      Usuń
  2. Mnie zawsze budzik stawia najlepiej na nogi. Mój rozum po niczym tak nie trzeźwieje jak po porannym budziku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie... Ustawiam sobie jakieś głośne, wrzaskliwe dzwonki. Nic. No to może piosenki, które lubię. Po tygodniu ich nienawidzę.
      Nic :D
      Zawsze kładę telefon na drugim końcu pokoju, ale wstanie też mnie nie budzi :D

      Usuń
  3. Oh, mój pierwszy tag =) Odpowiem przy okazji publikacji kolejnego rysunku - i to będzie jeszcze w tym miesiącu.

    Bardzo mi miło =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, Poe. Zainteresowałam się nim dzięki Simpsonom, był taki odcinek z jego wierszem. :) Czytałam też jego biografię i wydawała mi się szczególnie ponura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei kuleję w takich kwetiach jak kultowe filmy, kreskówki, seriale, zespoły... Aż wstyd. Simpsonów nie widziałam ani odcinka :D Znam tylko niebieski zaczes Marge z plakatów :D

      Ooo, Poe za to był Kurtem Cobainem swoich czasów :D Jeśli chodzi o ekscesy życia i to jak zmarł. Do biografii nie dotarłam. Póki co dłubię w zbiorze opowiadań. Wszystkich :>

      Usuń
  5. Punkt 8-mam dokładnie tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie jestem sama :D
      Ja nawet nie robię tego specjalnie, żeby pokazać, że ktoś mi nie ma mówić co mam robić. Samo się dzieje :) Na polecenie od razu pada mi motywacja. Po czym mogę wstać o 7 rano i iść robić pranie, bo mi się chce :D

      Usuń
    2. Hah :D Ja sama z siebie jestem w stanie posprzątać dokładnie cały dom, a jak mi ktoś każe to nie chce mi się nawet talerza po sobie umyć ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam Twoje odpowiedzi na piąte i szóste pytania;) Wakacje to czas kiedy można poeksperymentować trochę we wszystkich dziedzinach, na które nie ma się normalnie wystarczająco czasu. Co do jesieni to też ją lubię najbardziej, ze względu na kolory - złote światło i barwne liście. Ach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Ja jeśli mam coś większego robić, np. szpilki do włosów czy coś co wymaga więcej czasu, to tylko w wakacje :)
      A gotowanie... Jestem słabą kucharką. Nie wiem jak to się dzieje... :D Ale się dzieje. Co nie zmienia faktu, że faza od zakupów do nakładania jedzenia na talerz jest super :)

      Usuń
  7. Być przez Ciebie męczonym to czysta przyjemność ;D
    Właściwie większość podpunktów u mnie wygląda prawie tak samo! A wczesna jesień jest cudowna...ten moment kiedy jest właśnie tak ciepło, jeszcze nie wietrznie i nie deszczowo, a drzewa przybierają takie śliczne barwy, mmm ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam to :) Jak będę miała ochotę kogoś pomęczyć, otaguję Cię :P
      A myślałam, że lubie wiosnę. Aż do przedostatniej jesieni, kiedy zamieszkałam nad rzeką :) <3

      Usuń
  8. Haha - też chciałam być ruda ;) ale po niewypale z brązem... stwierdziłam, że koniec z eksperymentowaniem :D

    Sapkowskiego czytam - kończę wiedźmina i nigdy nie wyobrażałam sobie, że tak mi się spodoba :) Czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A on miał coś pisać... Z 1.5 roku temu coś się pojawiło, że Sapkowski pisze kolejną książkę. Ale ucichło. Może zmienił zdanie. :(

      Usuń
  9. Czy mogę prosić o Twojego maila? :) Nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, przepraszam. Zaraz gdzieś dodam :)
      henriettahair@gmail.com

      Usuń

Prześlij komentarz