TAG- Liebster Blog Award

Źródło ~ Source
W związku z tym, że zostałam otagowana przez Felice (dziękuję! :) ) a jest to mój pierwszy tag, przypuszczam, że należałoby się ogarnąć w tej materii.

 Zasady: 
Osoba nominowana do TAGu odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która ją nominowała, po czym wymyśla własny zestaw pytań i nominuje 11 osób. Nominacja jest przyznawana blogom, które nie osiągnęły liczby 200 obserwatorów. 

Pytania:
1.Co Cię w sobie denerwuje?
Czarnowidztwo i rekordowy pesymizm. Nie, na pewno nic mi nie wyjdzie, wyczekiwana paczka nie przyjdzie dzisiaj, upatrzonej rzeczy nie będzie już w sklepie, dostanę tróję, pociąg mi ucieknie.

2. Z czym nie potrafisz się rozstać?
Ze słoikiem Nutelli... To znaczy z zegarkiem. Tak, z zegarkiem! Za każdym razem kiedy pęka mi pasek albo siada bateria jestem dość nieszczęśliwa, dopóki nie pójdę do zegarmistrza. 

3. Wymarzone miejsce na wakacje?
Las nad jeziorem.

4. Czego nigdy byś nie zrobiła?
Nie upiłabym się. 

5. Co jest dla Ciebie najważniejsze jeśli chodzi o pielęgnację?
Włosy... A w tym polu– odżywki i maski oraz trzymanie ich długo na głowie.

6. Ulubiony kosmetyk?
Odżywka do włosów Herbal Essences Hello Hydration za działanie i zapach oraz masło do ciała Ziaja Kokosowa. (Chyba lubię motywy kokosowe :) )

7. Jaka jest Twoja pasja? 
Pierwsza – włosy. Druga – czytanie. Z książką w ręku mogę odkładać zjedzenie śniadania czy ubranie się do momentu aż przestaje się to opłacać, bo jest wieczór ;) Trzecia – muzyka.

8. Ulubiona pora roku?
Jesień. Chociaż kiedyś jej nie lubiłam. Teraz zaczęłam, za kolory i światło słońca.

9. Sklep do którego najchętniej zaglądasz?
Rossmann. Taaaak...

10. Spodnie czy sukienka? 
Sukienka i spódnica. Spodni nie noszę od października 2011, poza dniami, które spędzam w domu czy szybkimi wypadami do sklepu. Mogę rozważyć założenie spodni kiedy temperatura spada poniżej -15C.

11. Co Ci się w sobie podoba? 
Kreatywność.

Niestety nie znam 11 bloggerek, które miałyby poniżej 200 obserwatorów. Do zabawy zapraszam:

A oto 11 pytań ode mnie:

1. Kto Cię inspiruje w życiu?
2. Jeśli miałabyś mieszkać za granicą, jaki kraj byś wybrała?
3. Film czy serial?
4. Trzech wykonawców, na których koncert poszłabyś nawet jeśli bilet kosztowałby 1000 zł?
5. Rowerem czy pieszo?
6. Nocny marek czy ranny ptaszek?
7. Na jakie wydarzenie czekasz? Poniedziałkowa poczta, koncert?
8. Ulubiony zapach?
9. Gdybyś mogła obudzić się jutro z wymarzoną długością włosów, jaka by ona była?
10. Język, który chciałabyś umieć.
11.  Ulubiona książka?


_________________________________________

Since  Felice  nominated me to the Liebster Blog Award TAG (thank you! :) ) and it's been my first TAG, I think it would be decent to take care of it. For example now:)

 Rules: 
The person nominated responds to 11 questions posed by the one who nominated him/her. Then he or she invents 11 questions and nominatd 11 blogs. The TAG is for people, who don't have 200 followers yet. 

Questions:
1. What characteristic of yours makes you angry?
Pessimism. I break records. No, I won't succeed, the pack I am waiting for won't come today, the thing I wanted to buy won't be in the shop, I will get a C, the train will depart before I get to the station.

2. What's the thing that you can't leave?
A jar of Nutella... A watch! I wanted to say "a watch"! Whenever the belt breaks or the battery dies I am deeply unhappy before I go to a clock-master. 

3. Dream place for holiday?
Lake in a forest.

4. What's the thing you'd never do?
I'd never get drunk. 

5. What's the most important element in your care routine?
Hair. And in this matter – conditioners, deep treatments, and keeping them long on the hair. 

6. Favourite beauty product?
Herbal Essences Hello Hydration hair conditioner. For the results it gives and the smell. Also, Ziaja Coconut body butter. It seems that I like coconut smell :)

7. Your biggest passion?
First- hair. Second- reading. With a book in hand, I can postpone eating breakfast and getting dressed until it's too late, because it's night. Third- music. 

8. Favourite season?
Autumn. Although in the past I didn't like it. Now I do, for colours and sunlight.

9. Your favourite shop?
Rossmann. Yes...

10. Trousers or dress? 
Dress and skirt. I haven't worn trousers since October 2011, apart from days that I spend at home, or quick walks to a shop and back home. I may consider putting trousers on if the temperature falls down to -15C or lower.

11. What do you like in yourself? 
Creativity.

I don't know 11 blogs that have less than 200 followers. To the play I invite:

And that's my 11 questions:
1. Who inspires you in life?
2.If you were to live abroad, which country would you choose?
3. Film or TV series?
4. Three musicians you would see live, even if tickets cost 1000 zlotys.
5. By bike or on foot?
6. You wake up early or sit up till late?
7.What are you waiting for? Monday mail, a concert?
8. Favourite smell.
9. If you could wake up tomorrow with your dream hair length, what would it be?
10. A language you would like to know.
11. Favourite book.





Komentarze

  1. Kompletnie zapomniałam, że odpowiadałam już na ten tag w listopadzie :) Tak więc odpowiem na Twoje pytania w komentarzu :D
    1. Kto Cię inspiruje w życiu?
    Inspiruje mnie moja wymarzona wizja samej siebie, tego, jaka chciałabym być. Staram się dążyć do tej wizji.
    2. Jeśli miałabyś mieszkać za granicą, jaki kraj byś wybrała?
    Z czystej ciekawości chciałabym pomieszkać w USA.
    3. Film czy serial?
    I to, i to. Zależy jaki mam nastrój, ile mam czasu. Żeby obejrzeć film muszę mieć spory zapas wolnego czasu, bo lubię się skupiać tylko i wyłącznie na nim.
    4. Trzech wykonawców, na których koncert poszłabyś nawet jeśli bilet kosztowałby 1000 zł?
    Nie ma takiej możliwości :D. Uwielbiam muzykę, mam wielu ulubionych wykonawców, ale bardzo boję się koncertów, źle się czuję w tłumie.
    5. Rowerem czy pieszo? Jak już to pieszo, chociaż najbardziej lubię samochód :D
    6. Nocny marek czy ranny ptaszek? W sumie żadna z tych rzeczy. Powiedziałabym, że pomiędzy jednym a drugim, bo chodzę spać i wstaję w miarę umiarkowanych godzinach, ani bardzo wcześnie, ani bardzo późno :)
    7. Na jakie wydarzenie czekasz? Poniedziałkowa poczta, koncert? Na niedzielną siłownię :)
    8. Ulubiony zapach? Nie mam jednego ulubionego, bardzo lubię wszystkie swoje perfumy :). Jeśli chodzi o zapachy nie-perfumy, to bardzo lubię zapach budyniu i orientalnych potraw.
    9. Gdybyś mogła obudzić się jutro z wymarzoną długością włosów, jaka by ona była? Taka jak dzisiaj :) Już dawno osiągnęłam pożądaną przeze mnie długość włosów :)
    10. Język, który chciałabyś umieć. Teraz uczę się rosyjskiego, więc chcę się go nauczyć biegle, potem chcę się nauczyć szwedzkiego.
    11. Ulubiona książka? Nie mam ulubionej książki, lubię bardzo wiele, ale ciężko mi wybrać jedną. Bardzo lubię książki non-fiction (np. Gomorra) i biografie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się boję koncertów. Gdyby Adele i Alexz Johnson były w Polsce, to może, może... Na Adele jest spora szansa, że byłby to koncert siedzący, więc nie byłoby łamania żeber osobom stojącym tuż pod sceną. Na Alexz to już co innego... Szczerze wątpię, że bym się odważyła :)

      Usuń

Prześlij komentarz