Doz.pl: zabawna okazja ~ funny bargain

Znalazłam zabawną okazję na doz.pl i nie mogę się nią nie podzielić ;) 

Otóż 150 ml odżywki Beauty Formulas Honey Treatment Wax kosztuje tam 10.98 zł. W tym nie ma jeszcze nic dziwnego. Ale... 500 ml kosztuje 20.29 zł. a 1000 ml (zestaw 2x500 ml) kosztuje 19.20 zł :)

Ceny pozostałych wariantów (henna i awokado) w wersji 150 ml również wynoszą 10.98 zł. Wersja z henną jest jeszcze w opakowaniu 500 ml za 19.20 zł (w tej chwili niedostępna) a wersja z awokado jest dostępna i w opcji 500 ml i 2x500 ml, obie w cenie 19.20 zł.

Zamówiłam, wczoraj odebrałam, wersję miodową, 2x500 ml. Już kiedyś jej używałam, więc wiem, że działa świetnie. (Recenzja oczywiście się pojawi.) Na opakowaniu jest napisane 1+1 gratis :) Oba mają termin ważności do listopada 2014, także nie trzeba się bać że jest to desperacka wyprzedaż produktów które za miesiąc tracą ważność :)

Na doz.pl warto używać opcji "powiadom o dostępności". Czasem czeka się killka tygodni, ale na te maski (kiedy w sobotę je odkryłam były niedostępne, przynajmniej miodowe) czekałam mniej niż dobę i już były dostępne.

Jeśli odżywki nie wyskoczą Wam w wyszukiwarce (czasem coś szwankuje, ale generalnie doz.pl ma świetne wyszukiwanie) można się przeklikać przez kategorie: Kosmetyki-Pielęgnacja-Odżywki do włosów. Beauty Formulas są na ostatnich stronach.

Zamawiać produkty można na łączną kwotę minimalnie 20 zł, więc trzeba coś dorzucić do odżywek. Ja tym razem wybrałam herbatkę pokrzywową, a inną minimalistyczną opcją są 2-3 strzykawki do laboratorium włosowego :)

Lekko wstrząśnięte i zmieszane ;) ~ A bit shaken and stirred ;)


_____________________________

I am not sure whether there is a point in posting this entry in English, but, after all, maybe some of you have friends or relatives in Poland who can order stuff for you or you will be visiting the country soon. Anyway, it’s about a Polish chain pharmacy that has an option of ordering products online with free delivery to one of their pharmacies (you can choose one out of more than 1000). They have a funny bargain now. You can find their on-line store here doz.pl.

So, 150 ml of Beauty Formulas Honey Treatment Wax hair conditioner costs 10.98 PLN. That’s fine, an usual price. But then, 500 ml costs 20.29 PLN and 1000 ml (a set of two, 500 ml each) costs 19.20 PLN ;)

The prices of the remaining types (henna and avocado) in 150 ml tubes are also 10.98 PLN. There is a henna option in 500 ml jar that costs 19.20 PLN (currently unavailable) and a avocado one, where both 500 ml and 2x500 ml cost 19.20 PLN each version.

I have ordered them, choosing the honey version, 2x500 ml, and picked them up yesterday. I have used it once, so I know that it works great for me. (A review will come.) The package says 1+1 free ;) Both expire in November 2014, so you don’t need to worry that the manufacturer is trying to sell expiring products desperately.

It is worth to use the “inform me when the product is available” option on doz.pl. Sometimes it takes a few weeks, but this time (when I discovered them on Saturday they were unavailable) I waited only a day, and they are in stock again.

If they won’t show up when you use „search” option („szukaj”) you can click through the categories link on the side bar. (Kosmetyki-Pielęgnacja-Odżywki do włosów) BF ones are somewhere at the end of the list, on the last pages.

You need to order products for at least 20 PLN to complete an on-line order. This time I choose a nettle tea, but another “minimalistic” option is to take a few syringes to add them to your hair laboratory. 


Komentarze

  1. Skusiłam się na tę promocję (podwójną) kilka dni temu :D A paczuszka z USA przyszła wczoraj - suszę głowę i nakładam po raz pierwszy!!! :D Jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Mam nadzieję, że przeżyjesz takie samo włosowe objawienie jak ja :D :*

      Usuń
    2. Kurcze chyba na moich porowatych włosach się nie sprawdza ;( ;( ;( Są spuszone i wysuszone, do tego dobiłam je cytryną :D Jak opanuję suszę to jeszcze raz spróbuję :))

      Usuń
    3. O nie ;( ;(
      Ja nie wierzę, że mam niskoporowate włosy. Zrobię test jak zwalczę pracę licencjacką, ale założę się i bez tego, że końcówki mam porowate jak nic. Już w dotyku są szorstkie. A jednak NP na nie działa super... Może pokombinuj z nakładaniem na suche/mokre włosy. Albo może końcówki potrzebują oczyszczenia z silikonów?
      Będzie mi głupio, jesli NP nie zadziała :(

      Usuń
    4. Niiiiiiiiiiiiie, nie przejmuj się :** Na pewno się nie zmarnuje, a dla mnie to kolejne doświadczenie :) Na mniej porowate (spodnie) kosmyki działa super, a na te wierzchnie nie, ale jeszcze to sprawdzę :) Moje są niestety ekstremalnie porowate ;(

      Usuń

Prześlij komentarz